Festival eller ikke?

Hei dere. Har fått veldig mange meldinger om jeg skal på Findings og Utopia festivalene. Sannheten er at jeg har vært veldig usikker på grunn av helsen min. Jeg har hvertfall bestemt meg nå og det jeg tror jeg gjør er å stå over findings og at jeg skal på Utopia.

Utopia er i Stavanger så da får jeg reist til familien i tillegg. Har lenge vurdert å dra på findings , men siden de har meldt så dårlig vær og jeg ikke er helt i form tror jeg at jeg står over.

Sannheten er at jeg faktisk aldri har vært på findings, så det er det som gjør at jeg virkelig vil dra på den. Men jeg må faktisk tenke på helse min først og ta litt vare på kroppen.. Kan fortelle at jeg gruer meg allerede til å sitte hjemme å se alle storisene, men det kommer en ny festival igjen neste år!

Ellers håper jeg alle som skal på findings koser seg masse! 

-Mario

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg