FINALEDAG OG VI ER BLITT KJÆRESTER!!

Hei folkens! Idag er det dagen, det er finale.Jeg gleder meg stort til å treffe alle sammen igjen, og ta en siste PH fest med gjengen min! For en reise og for et eventyr dette har vært! Og nå er det slutt for denne gang. Jeg er så glad jeg fikk være med på alt dramaet, alle opplevelsene, spillet og festene. Det har vært en fantastisk opplevelse som kommer til å påvirke meg i lang tid. De fleste av dere blir nok ikke overrasket når jeg sier at meg og Sofie har blitt kjærester.

Det har vært noen vanskelige uker for oss, men vi har kommet oss igjennom dette sammen. Sofie betyr mye for meg og det at vi er blitt kjærester betyr så masse for oss. En mer godhjertet og omtenksom person enn Sofie skal du lete lenge etter. Litt morsom er hun også 😉 Så nå har jeg fått meg samboer og kjæreste.

Da jeg møtte Sofie for alle første gang i januar ante jeg ikke hvem hun var, og jeg hadde virkelig aldri sett for meg at vi skulle være kjærester og samboere mindre enn 6 måneder etterpå. Det viser bare hvor fort livet kan snu..

I kveld klokken 21:30 vises finalen på TV. Jeg gleder meg, og jeg håper dere også ser frem til å runde av årets Paradise.

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

33 kommentarer
    1. Så koselig med deg og Sofie❤️❤️ Gratulerer til dere begge to. Håper virkelig dere vinner. Leste blogginnlegget til Jamilla om Andreas. Hva tenker du om det, har hun rett i noe av det hun skriver?

    2. Herregud, at folk har samvittighet til å kommentere slikt! Altså nei, det kom ikkje som ein suprise at dei er kjæresta. Men dei kan bestemme sjølv når dei vil fortelle det til oss. Begge to er virkelig gode, ja Mario tabba seg ut på ph, men han angra på det! Når en virkelig angra på det og ikkje gjer det igjen, så vise det kor god en e!
      Begge e fantastiske og passa så fint ilag😍
      Ha ein fin kveld på finalefesten! Heia på deke!

    3. Gratulerer til dere begge. Dette var kjempekoselig og høre. Ingen bombe da 😊 unner dere virkelig alt godt og jeg håper at dere vinner PH 2019. Jeg syns dere har spilt godt og gjort riktige valg underveis. Heier på dere i kveld 😊👌

      Jeg har lest litt på de andre bloggene til de andre deltagerne. Isteden for å innrømme at de ikke har klart å spille seg til finalen, så skylder de på andre deltagere. Ikke veldig smart det nei.

      Håper dere likevel får en fin fest i kveld ❤️

    4. Gratulere alltid så kos at noen blir sammen dere er et pent par. ❤️❤️ ang finale så sies det at Adrian vant noe jeg syns er vel fortjent. Dere sier heletiden forskjell på spill og virkelighet men vis det er sånn så hvorfor er gruppen deres forstatt så mot thea og de selv etter at pæra er over.🙂 Men uansett vært gøy fulgt med denne sesong ha det gøy på finale fest 👋

    5. En ting jeg lurer veldig mye på.
      Når en slipper kula på f.eks 50.000kr, hva skjer da med de resterende pengene? Går de til en annen deltaker eller går det til et veldedig formål? Har hørt litt forskjellig, men vet ikke hva som skjer

    6. Hei hei.
      Gleder meg såååå syyyyyykt til fianlen og se ansiktet deres når dere ikke vinner hahahahahahhahaah
      Kjæresteparet vinner aldri vettu….
      Adrian slipper jo kula woop woop

    7. Tidenes skuffelse. Her har jeg kastet bort mange uker på årets Paradise Hotel i håp om at du skulle ryke,men nei da. Vel spilt, selv om jeg synes dere fremstår noe dømmende på TV. Du må uansett ha gjort mye rett 🙂
      Ønsker dere det beste

    8. Utrolig synd at dere ikke vant, men utrolig fint at dere fant kjærligheten hvertfall! Ønsker dere masse lykke til i fremtiden, dere var mine favoritter der inne og er vinnere i mine øyne uansett! Så grattis med livet og kjærligheten❤️❤️🙌🏻

    9. Woho 😍 gratulerer dere to fininger ❤️ Synd dere ikke vant PH, men dere vant hvertfall i kjærligheten🥳

    10. Selvfølgelig deler dere at dere plutselig har blitt kjærester på finale dagen. Jaja klarer ikke å la andre få øyeblikket deres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg