FØRSTEINNTRYKK AV PARADISEDELTAKERNE!!

Hei!

Jeg har fått flere meldinger om jeg kan lage et blogginnlegg om mitt førsteinntrykk av de andre Paradisedeltakerne! Det kan jeg selvfølgelig, men da må jeg skrive om de 12 som var med fra starten, hvis ikke blir det alt for langt!

TEAM HELVETE

Floyd møtte jeg første gang på Gardemoen. Førsteinntrykket mitt var at han var en hyggelig fyr, men også litt mystisk. Etter første treffet var jeg usikker på om jeg kunne stole på han, eller om han ville kunne finne på å lure meg..

Zeinab møtte jeg også på Gardemoen før avreise. Hyggelig, men hun virket hun var veldig høy på seg selv, og hun påstod flere ganger at hun var den sterkeste spilleren av oss. Så fikk ikke så bra førsteinntrykk av henne.

Lea var den på team helvete jeg fikk best førsteinntrykk av. Første gang jeg møtte hun var hun bare så morsom og utadvendt, og hadde hun seriøst null filter. Hun snakket om alt mellom himmel og pupper!

TEAM HIMMEL

Henrik– Førsteinntrykket av Henrik var at han var en steingal bergenser som kanskje ikke var den skarpeste kniven i skuffen… Jeg husker når vi sjekket inn så løp han rundt og bare ropte og skrek ut forskjellige ting, så jeg tenkte at med første anledning så må han ut hahahah!

Walid var den på Team himmel jeg fikk beste førsteinntrykk av! Han var sosial og morsom, men samtidig ikke alt for mye. Første inntrykket var at han var en god gutt som brydde seg om andre.

Thea var den mest mystiske når det kom til førsteinntrykket! Hun virket så uskyldig og snill, og ikke så høylytt som de andre. Samtidig følte jeg at hun var bestemt og ville spille hardt. Så førsteinntrykket mitt av henne var at hun var en liten luring.

Tea K- Det første jeg tenkte når jeg så Tea k var at hun så veldig streng og sur ut, men så fort hun smilte og pratet fikk jeg heller et inntrykk av henne som en kjempe skjønn jente.

TEAM VIP

Sofie- Førsteinntrykket mitt av Sofie var at hun var så vakker at jeg tenkte hun sikkert var veldig cocky. De første dagene snakket jeg nesten ikke med hun på grunn av det. Har aldri tatt så feil av en person som jeg gjorde med Sofie. En mer ydmyk, snill og morsom jente skal du lete lenge etter.

TIX- Når vi snakker om cocky.. når jeg så TIX komme inn var jeg 125% sikker på at han var veeeldig cocky. Aldri har mine 125%  tatt mer feil enn denne gangen. TIX, eller Andreas som jeg sier, er kanskje den mest omtenksomfulle personen jeg har møtt!

Bettina visste jeg hvem var fra før pga. jeg hadde hørt om latteren hennes på sosiale medier. Førsteinntrykket var at hun var her for å spille, så jeg var litt skeptisk til henne. Har aldri møtt en som ler like mye som hun!

Robin hadde jeg også hørt om fra før. Førsteinntrykket av han ble nok litt preget av hva jeg hadde lest om han i aviser osv. Jeg bestemte meg for å ikke forhåndsdømme han, men heller bli godt kjent med ham, og det gjorde jeg lurt i! Fikk ett helt annet inntrykk av han når jeg ble kjent med han!

Førsteinntrykket blir jo selvfølgelig endret når jeg ble kjent med hver enkelt! Noen overrasket meg positivt og noen overrasket meg negativt!  Føler meg forsatt heldig som fikk være med på PH og møte så mye fine folk!

Spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet

-Mario 

 

40 kommentarer
    1. Hva var greien med Zainab? Røk hun første uken fordi hun ikke var gammel nok eller var det pga spillet? Og hvor gammel er hun egt?

      1. Greien var at hun ikke var gammel nok, hun røk ikke på grunn av alderen men pga spillet.. Tror produksjonen fant ut etter at hun røk at hun ikke var gammel nok!

    2. Lurer nok litt på det samme som de over her.. hva var egentlig greien med Zeinab? Hun var ikke gammel nok og forfalsket alderen sin, er ikke det ganske alvorlig? Også røk hun med en gang, hadde det noe med det å gjøre eller var det bare pga spillet?

      Hun var så «hard», men ble plutselig borte og helt borte.. hun er liksom ingen steder på sosiale medier eller noe. Kanskje hun er et spøkelse?

      1. Skikkelig kjipt at Fredrik røk ut idag.. han er en av mine bestekompisen på utsiden og var en god støttespiller på insiden! Rett og slett en fin gutt❤️

      2. Gi nå FAEN i å spoile da emilie! Jeg skulle lese svarene og spørsmålene her, og jeg ser ikke PH på viaplay. Så dette synes jeg var unødvendig å gjøre! Er ikke alle som bruker viaplay vettu og vi skal ikke måtte risikere at dere idioter spoiler for oss andre :)))

      3. Kan du gi faen i å spoile? Jeg ønsket å lese spørsmålene og svarene siden jeg var nysgjerrig og vi som holder oss til tv tiden da ph slippes ut skal ikke risikere å bli spoilet så fort vi besøker en side eller leser et kommentarfelt!
        Synes det er greit å snakke om det som har skjedd når det har blitt sendt på tv, men ikke viaplay-tid. Vis respekt

        1. Kanskje det hjelper å ikke være så dum og faktisk se episoden før man kaller andre idioter ☺️

    3. er du like egoistisk og arrogant uten for hotellet? Håper du ikke har den samme oppførselen utenfor. Likte deg i starten, men nå..

      1. Kan bekrefte at han er laaangt ifra egoistisk og arrogant på utsiden! Han er en utrolig hyggelig og grei kar! Du må huske på at PH bare er et spill;)

    4. Hva var det som overrasket deg mest ved å være på Paradise Hotel sammenlignet med forventningene?
      PS. Stå på, du er rå!

    5. Mariooo jeg ber på mine knær om at du tar denne kommentaren virkelig til deg: du er en sååå genuin og herlig person. Man merker selv gjennom en manipulert tv-skjerm at du har et hjerte av gull.
      Heldigvis vet jeg at du er såppass oppegående og reflektert, at du vet at de som legit bruker tid og energi på å personangripe deg – egentlig bare sliter med seg selv. INGEN mennesker som faktisk har det bra med seg selv og eget selvbilde ville bevisst brukt tid på å dra ned andre, seriøst spør hvilken som helst ekspert innenfor psykologien. Så enkelt er det.
      Digger personligheten din! Never change:)

      1. Han hadde skjult to straffedommer, dømt i 2013 og 2015, for produksjonen. Saken finner du på VG om du leter litt

    6. Jeg synes du oppfører deg så utrolig barnslig, falsk og har rett og slett en grinete holdning konstant på paradise. Du lyger jo i ett sett og prøver å få med deg flest mulig ned i driten. Jeg vet at det er et spill og du er i en boble der du kun tenker på deg selv, men tenkte du noen gang over hvordan du vil fremstille deg selv som person foran hele Norge? Du e sikkert en fet fyr, men blir litt oppgitt over hvor falsk du er på ph, og likevel blir du jæla forbanna når andre er falsk mot deg og ikke sier hvilke valg de skal ta. Hvem gjør det? Vedkommende prøve jo å få deg ut😅 Adrian viser seg til å være en skikkelig god kar, som klarer å skille spill og følelser. Han snakker ikke kontant drit om noen som har gjort han noe vondt. Du har litt å lære «super» Mario

    7. Du la ut et klipp på ig story der hvor du satt i en vogn med Markus og dere fikk et brev der det sto at dere måtte bestemme dere for hvem som skulle dra hjem før turen var ferdig. Jeg kan ikke huske å ha sett dette klippet på PH denne uken? Hvor er klippet fra?

    8. Bor dere sammen i en leilighet er veldig nyfiken

      Dere er beste i ph men synd at Sofie røykut

      Heier forsat på deg mario og partneren din . Hoper du vinner hele paradise hotel 👍👍👍😄😄

    9. Hei mario, liker deg veldig godt som person du virker som du er en skikklig godgutt! Å elsker bloggen din forresten:) men lurer på en ting hvorfor reagerer du å din allianse så ekstremt sterkt på motstand fra den andre alliansen( thea&co) i forhold til hva de har gjort når dere har tatt valg som har gått mot dem? Ja jeg forstår at du blir gla i de som er der inne å at du er i «paradise bobla» men det er jo den andre alliansen også men synes de har mer forståelse for at det er et spill og ikke tar det like personlig. Det er jo tross alt spillerenes sesong så blir litt paff når folk klikker i vinkel for dolking i ryggen osv, det er jo det som er meningen me denne sesongen🤷‍♀️Med det sagt så er ikke det for å disse deg på noen som helst måte du er faktisk favoritten min på hotelle men liker bare ikke at resten av alliansen din er sånn type «butthurt» som ikke takler viss folk spiller litt halv skittent, er jo det som er å spille, skal man spille uten å lure noen så er det ikke spilling i den form av underholdningverdi:)

    10. Sverger du skrev navnet til Zainab feil med vilje haha. Du ser jo på pærra og det ble poengter flere ganger hvordan det skrives 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg