FRYKTER MIN EGEN TV OPPTREDEN..

Jeg har fått mange spørsmål om jeg syntes det er kjipt i helgene når Paradise ikke sendes på TV? Svaret på det er helt klart NEI! Det er akkurat disse dagene fra fredag til mandag at jeg slapper godt av. Det å følge med på PH er jo til tider veldig gøy, men det er utrolig deilig de dagene det ikke går på TV også.

Når jeg var tilbake på norsk jord etter innspillingen gledet jeg meg til å se det hele på tv trygt hjemme i sofakroken. Etter få episoder forstod jeg at dette var litt mer heftig underholdning enn hva jeg hadde forestilt meg. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg blir så utrolig stresset og nervøs før hver episode som vises. Jeg husker jo ikke alt som har blitt gjort og sagt alle disse dagene vi var i Mexico, og det er jo litt spesielt å se på nå i ettertid, og ikke minst hvordan dagene og opplevelsene har blitt klippet og redigert. De klipper jo faktisk en hel dag til 45 minutter, så jeg og flere oppfatter ting annerledes på TV enn hvordan det egentlig var for oss. Og det er jo både vittig og litt spesielt å høre hva de andre deltakerne sier og tenker om meg når de snakker med kamera.

Jeg trodde frykten for Paradise episodene skulle bli lettere med tiden, men det har egentlig bare blitt verre. Nå har det gått 29 episoder og noen dager holder jeg på å dø av skam når jeg ser meg selv på tv. Jeg leser hva folk mener om spillet og deltakerne, og mange går ganske sterkt ut med sine meninger. Vi som var med tåler det, og vi liker at folk har engasjement. Men jeg håper folk kan roe seg med å skrive stygge ting om alle oss, vi er bare vanlige mennesker som meldte oss på et spill som vises på tv. «what you see is not always what you get»,

Det er ny uke på Paradise og “Pærra Gård”. Denne uken er ganske tøff for meg, jeg er langt nede etter at Sofie røk ut, men jeg ligger ikke på latsiden. Det jobbes hardt for å beholde plassen min i paradise og vi er flere luringer i sabotasjegruppen. Jeg tror og håper denne uken kommer til å by på mange sprell, intriger og tøffe kamper, jeg både gleder meg og gruer meg. Jeg går som vanlig inn for det med 125 %

Spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

21 kommentarer
    1. Du må virkelig slutte å unnskylde oppførselen din inne på hotellet. Alle skjønner at at dagene klippes, men noen av tingene du sier å gjør kan rett og slett ikke klippes sammen til å bli så dumt som det er.
      Selvinnsikt er viktig, og det kan virke som du mangler litt av det. Å «leve i en boble», at ting blir klippet osv er en ting, men jeg hadde hatt mer respekt for deg om du faktisk kunne stå for det du har sagt/gjort gjennom sesongen.

    2. Hei.
      Jeg syns det var litt dumt at du delte hvem som kom inn i gårdagens episode på instastorie lenge før kveldens episode ble vist på TV.. greit at den var vist på Viaplay, men er ikke alle som har det 🙈

    3. Mario du kan helt ærlig bare legge deg. Herregud tror du folk synes synd på deg bare fordi din kjære Sofie røyk? Det er et spill som du sier men du behandlet folk der inne dårlig selvom du selv sier det bare er et spill. Ikke unnskyld deg med en gang det kommer noe negativt sagt er sagt ingen unnskyldinger. Du virker bare som en komplett idiot som ikke står for egne valg

      1. Skjerp deg. Slutt å hate på Mario. Han spiller spillet. Han er absolutt ikke verre enn thea og Adrian så drit i

      2. Kjerp deg assa. Du veit ikkje om mario har følelser får Sofie og mario likte ganske godt Sofie som en partner helt Erlig kjenner jeg Sofie hun spredder glede overalt

      1. Nå erre vel du som gjør det.

        Mario er en flott gutt. Må folk snart slutte med å være så j***** misunnelige.

    4. Mario har jo sakt det som er sakt. Men produksjonen kan putte inn ting han sier på helt andre plasser. Di kan framstille han på en veldig fæl måte for å lage show, noe di gjor ukene da Bettina var inne. Skjønner ikkje hvorfor alle må hate sånn. For å si det sånn så kjenner man jo ikkje Mario berre fordi vi har sitt han litt på TV. Slutt

    5. Mario du er så morsom på PH😂
      Selvfølgelig spiller du spille som ALLE andre deltagere gjør! Syns det er helt idiotisk og frekt at enkelte folk går inn på bloggen din bære for æ kommentere stygge ting å kommentere din oppførsel på TV.
      Tror ikke alle tenker over sin egen oppførsel før de dømmer andres👎 Du og Sofie er helt rå! Har sett på PH siden dag 1❤️Jeg og kjæresten min har begge to heiet på Dream team Maria og Sofie👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg