Funfacts om forholdet til Sofie og meg!!

Hei dere. Har fått spørsmål om jeg kan ha funfacts om forholdet til Sofie og meg. Tenkte derfor å skrive et innlegg om ting dere ikke vet om oss.

1. Sofie ligger over hele sengen når vi sover. Vi har en 150 seng, men når vi sover har hun 120 og jeg 30.

2. Jeg er den som er mest rydder mest.

3. Sofie lar ikke meg lage mat fordi hun mener jeg ikke kan det haha. Så all middagen lager som oftest Sofie.

4. Begge 2 liker de samme seriene som Home and away, Side om Side, Exit osv.. Er veldig greit at vi er enig om serier.

5. Når vi diskuterer nekter noen av oss å gi seg. Ingen av oss liker å ta feil haha.

6. I starten når jeg var med Sofie var hun avhengig av battery, men jeg har nå fått hun til og bli avhengig av Pepsi Max.

7. Sofie er ikke interessert i fotball i det hele tatt, så de gangene jeg skal se kamp må jeg sitte på rommet med lukket dør.

8. Jeg er allergisk mot litt forskjellige matvarer som fisk og tomat, er derfor veldig greit og være sammen med Sofie. Hun takler virkelig ikke fisk og er heller ikke så stor fan av tomat.

Jeg har et spørmsål til dere om oss!! Hvem tror dere er mest rotete av oss?

-Mario

 

10 kommentarer

Siste innlegg