GÅRSDAGENS CELLEGIFT..

Hei folkens!😊 Som dere alle vet går jeg på behandling for min kroniske sykdom hver 4 uke.. Igår var intet unntak, jeg var for første gang på behandlig i Oslo. Var utrolig spent på denne timen for da skulle jeg få svar på om helsen har blitt bedre eller dårligere.

Da jeg kom til Ullevål møtte jeg en veldig hyggelig sykepleier som var så åpen og grei! Det er så godt å møte sånne gode folk når man skal gå behandling, Jeg tok blodprøver og gjorde meg klar til cellegiftbehandlingen. Når jeg får cellegiften har jeg også en samtale med legen om hvordan tilstanden er og hva de forskjellige prøvene viser.

De siste gangene har jeg fått positive svar, men igår fikk jeg beskjed om at jeg hadde blitt mye verre.. Ble egentlig ikke så veldig overrasket fordi jeg har følt meg ganske dårlig i det siste. Men jeg håper alltid… Og da er det så kjipt at det er negativ tilbakemelding og ikke den positive meldingen jeg får beskjed om.

Jeg kan dessverre ikke styre eller kontrollere denne sykdommen sånn jeg har det nå, men jeg prøver jeg å se fremover og holde motet oppe. Det nærmer seg sommer og ferie med Sofie, og jeg håper jeg blir i bedre form til det.

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

14 kommentarer
    1. Hvorfor har du unfollowed mange av di jentene som du snakket med før, på Instagram? Er det pga at nå har du blitt “kjent” og ikke gidder å følge di som ikke er like kjent som deg?😂(utenom di du er gode venner med da)

    2. Hei Mario. Jeg var en av de folka som så kampen din mot Fossum i går på Haslum banen. Jeg lurer på hvorfor du valgte å provosere keeperen etter laget ditt skåret? Du et fint mål forresten, men det du gjorde foran keeperen var litt ekelt må jeg si.

    3. Dropp alkohol, spis ketogent, sjekk matplan fra Thor fosseid, så får du kanskje en bedre hverdag. 🙂

    4. Hei!

      Er det mulig å spørre hvilken medisin du bruker?

      Har selv morbus crohn og ulcerøs kolitt, å har slitt med dette i 18 år ca. (er 32 nå). Siste medisinen jeg gikk på var entyvio, men den måtte jeg slutte på før jul da den ikke ga ønsket effekt og alt for mye bivirkninger . Har vært uten medisin til nå, å det skal snart søkes om jeg kan starte med stelara.

      Livet er ett skikkelig helvette til tider, men det hjelper å tenke positivt.

      Ønsker deg alt godt å måtte du bli så frisk som overhodet mulig.

      Husk at det er bare du som kan finne ut hva som er best for deg med tanke på sykdommen. Ikke tro på alt du hører eller leser for da blir du smårar i hodet😋 snakker av erfaring..

      Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg