HAN SKULLE SLÅ MEG..

Hei dere. Igår var jeg og så min bror spille semifinale i Norway cup. Det var skikkelig spennende, men det endte dessverre med tap. Det var kjipt, men det var noe annet som skjedde som var skikkelig ubehagelig..

Jeg sto på sidelinjen og så kampen med en god kompis av meg. Når vi står og ser hører jeg 4 gutter på ca samme alder som meg som sier, “skal vi knocke han”. Jeg snur meg og ser  og da står det 4 gutter bak meg hvor han ene er tydelig sint og aggressiv mot meg. Jeg spurte hva som var greien og han svarte at han så sykt lyst å bare slå meg rett ned.

Jeg spurte hva jeg hadde gjort for at han ville slå meg ned. Og da svarte han fordi at du tror du er noe og fordi du er kjæreste med Sofie. Da sa jeg, hadde du hatt en grunn og jeg hadde gjort noe mot deg, så skulle jeg skjønt deg til en viss grad, men visst dette er argumentet ditt for vold blir det for dumt. Da sa kompisene hans, at de skulle gå å beklaget for oppførselen til han som var aggressiv.

Det var en skikkelig ubehagelig situasjon og jeg møter dessverre slike folk av og til. Når det skal sies møter jeg oftere folk som er god og snill. Setter så stor pris på alle dere som vil ta bilde og sier fine ting til meg.

Hadde dere syntes en slik situasjon var ubehagelig?

-Mario

5 kommentarer
    1. Ja, det sto en gang bak meg og sa – se så stygg han er, det er nesten sånn at jeg vil banke han.
      Jeg snudde meg å løp, de løp etter meg.
      Men heldigvis fikk jeg meg unna

    2. Jeg lurer på hvordan aldersgruppe din lillebror er og hvordan lag han spiller på. Jeg hva skjøl på norway cup

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg