Helgens planer!

Hei alle sammen! Nå har jeg kommet hjem til Oslo og det er så utrolig deilig. Sov faktisk til halv 11 idag, det er første gang på mange uker at jeg ikke tvinger meg opp før halv 10! Nå skal jeg bare ligge i sengen til jeg er ferdig å skrive blogg😊

Denne helgen har jeg masse planer. Idag skal jeg trene med Aleks. Det blir så godt å få trent på treningssenter igjen og ikke løpe i fjellene. Er veldig greit å ha noen å trene med, da blir jeg mye mer motivert.

Etter trening skal jeg ut å spise med Fredrik og Markus fra årets PH sesong. De er 2 veldig gode kompiser som jeg ikke har hatt så mye tid til å treffe i det siste, så det blir veldig bra.

Imorgen skal jeg ut med mange fra årets sesong av PH! Sykt lenge siden jeg har sett hele gjengen, så gleder meg virkelig til det. Er faktisk veldig lenge siden jeg var ute sist.

Utenom dette skal jeg rydde og vaske huset til Sofie kommer hjem. Er ikke så mye å gjøre, men litt. Er veldig greit å komme hjem til ryddet hus. Tror nok ikke jeg orker å gjøre det før på Søndag.

Håper alle får en fin helg!

Hvor anbefaler dere å gå ut i Oslo?

-Mario

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg