Hva tenker du om at Sofie reiser til Ibiza med Isabel Raad?

Hei dere. Har fått veldig mange meldinger og snapper om hva jeg tenker om at Sofie reiser til party øyen Ibiza med Isabel Raad? Jeg kommer til å svare en gang for alle når det gjelder hva jeg syntes om Sofie fester, reiser og er med guttevenner osv..

Sannheten er den at i et forhold er det så utrolig viktig å finne på ting alene med sine venner. Jeg vet at Sofie aldri hadde vært utro og at hun vil reise på jentetur er helt supert!  Jeg tror og håper at de kommer til å få det veldig gøy på Ibiza. Det må være utrolig deilig for begge 2 og bare koble helt ut og nyte litt tid alene.

Når det skal sies blir jeg selvfølgelig sjalu, men det er bare sunt å være litt sjalu i blant. Da føler du liksom ekstra på følelsene og du tenker over hvor bra dere har det. Når vi bor sammen i tillegg har vi godt av å savne hverandre litt, nå skal hun bare være vekke til Mandag så er ikke så lenge.

Planen min i helgen er å bruke tid med kompisene mine, også blir det ut imorgen! Nå starter fotball sesongen igjen på TV også, så tror Sofie skal være glad hun reiste denne helgen!

Håper alle får en fin helg!

-Mario

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg