Hva ville du gjort?

Alltid legge deg med en giftig slange i sengen, eller være bundet fast til et lik fra 18.00- 00.00 hver kveld?

Da ville jeg alltid lagt meg med en giftig slange i sengen!

Ha 10 barn alene, eller 10 år i fengsel?

Denne er sykt vanskelig, men da måtte jeg valgt 10 år i fengsel. Hadde virkelig ikke klart å ta vare på 10 barn alene..

Aldri drikke alkohol igjen eller aldri trene igjen?

Aldri drikke alkohol igjen, trening er livet!!

Kun bruke TIX sine russesanger i barneoppdragelsen av dine fremtidige barn, eller få alvorlig tics fra i dag og ut livet?

Kun bruke TIX sine russesanger i barneoppdragelsen av barna mine!

Gråte som en liten unge hver gang du blir bedt om kvittering, eller rope “NEI FOR FAEN” hver gang du blir spurt om pose?

Hahah da ville jeg ropt Nei for faen hver gang jeg blir spurt om pose.

Bo med Sofie for alltid eller bo hver for dere?

Bo med Sofie for alltid, vi har det veldig bra sammen.

Ha munkesveis, eller bruke ketsjup som voks?

Da ville jeg hatt munkesveis hahah!!

Brunetter eller Blondiner?

Har egentlig aldri brydd meg om noen har blondt eller brunt hår, syntes det er fint begge 2.

Alltid blende alt du spiser, eller ha ketsjup på alt du spiser?

Ha ketsjup på alt jeg spiser, hadde aldri klart å blende alt jeg spiser.

Alltid reise østover, eller alltid åle deg på bakken som en slange overalt der du skal?

Alltid reise østover, hadde ikke klart å åle meg overalt.

Være overbevist om at du kommer til å dø hver dag, eller vite at du skal dø om 10 år?

Være overbevist om at du kommer til å dø hver dag, hadde ikke vært klar til å dø om 10 år.

Ville du vært verdens smarteste, eller verdens deiligste menneske?

Da ville jeg vært begge deler 😉 Neida jeg ville vært verdens deiligste!

Et dilemma til dere!!

Klemme fingeren din i hver eneste dør du går igjennom, eller falle ned hver eneste trapp du går ned?

-Mario

 

2 kommentarer
    1. Definitivt klemt fingeren i døren, da det vil være mye enklere å både få tak i og bruke en beskyttelseshanske. Det ville nok ikke latt seg gjøre å beskytte seg mot alle skader av trappefall, og dersom det fantes noen slik beskyttelse, ville den garantert vært langt mer hemmende enn en hanske (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg