HVA VILLE JEG GJORT?

Hei folkens! Jeg tenkte å prøve noe nytt, dere har skrevet forskjellige dilemmaer til meg. Jeg har valgt 10 av dem jeg skal svare på.

1.Hund eller katt?

Det hadde blitt hund,haha sorry Sofie..

2.Kjønnshår som tenner eller tenner som kjønnshår ?

Hahah fyfaen denne var vanskelig, men det må bli tenner som kjønnshår. Så kunne jeg gått til tannlegen å trukket dem ut!

3.Sofie eller eksen?

Sofie uansett hva, har ikke møtt en bedre jente enn hun! Så det var et veldig enkelt dilemma😊

4.Aldri høre på musikk som ikke ligger på VG Topp 20-lista, eller aldri høre på musikk fra 2000-tallet?

Må høre på sangene til TIX, så aldri høre på musikk fra 2000-tallet.

5.Alltid blende alt du spiser, eller ha ketsjup på alt du spiser?

Ha ketsjup på alt! Tenk å blende taco og pizza, det hadde aldri vært godt..

6.Alltid ha løkånde, eller alltid ha fett hår?

Alltid ha fett hår, folk med dårlige ånde er det verste jeg vet!

7.Lukte fisk eller bli banket opp hver fredag?

Bli banket opp hver fredag! Er allergisk mot fisk pluss at det lukter forferdelig så da måtte eg tålt å bli banket opp hver fredag.

8.Være konstant brisen resten av livet eller være drittings fra fredag 1700 til søndag 1700 hver helg?

Det der er vanskelig, men da ville jeg lært meg å leve med å være konstant brisen. Hadde virkelig ikke orket å være dritings hver helg..

9.Være med på Idol eller være med på Norske talenter?

Da ville jeg vært med på Idol, og da skulle sangen vært halleluja!

10.Være med på PH igjen eller Være med på Ex on the beach? 

Da ville jeg vært med på PH igjen, men forskjellen denne gang er at jeg skulle vunnet😊

Jeg har et dilemma til dere! Ville du hatt ubegrenset med kjærlighet eller penger?Svar i kommentarfeltet, så ser vi hva folk ville valgt!

-Mario

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Har allerede den kjærligheten jeg trenger, både fra familie, venner og kjæreste, så derfor velger jeg ubegrenset med penger!

      Hvis jeg derimot ser bort fra dette, hadde jeg helt klart valgt ubegrenset med kjærlighet<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg