Hvem ville du valgt?

Isabel raad eller Mads Hansen? 

Da måtte det blitt Isabel Raad. Syntes hun er en utrolig flink og blogger og generelt flink i det hun gjør!

TIX eller Marthe? 

Hvordan skal jeg klare å velge mellom disse haha? TIX er en av mine bedre kompiser og Marthe er en av mine bedre venninner. Så jeg velger halve TIX og halve Marthe.

Henrik borg eller Aleks Meso? 

Denne er litt vanskelig har vært litt med begge 2, men den jeg har vært mest med er Aleks så måtte blitt han.

Erik s eller Melina Johnsen?

Denne er veldig enkel, snakker masse med Erik, så hadde blitt han alle dager i uken.

Isabell Eriksen eller Martine Lunde?

Jeg kjenner Martine Lunde og ikke Isabell så det hadde blitt Martine😊

Kristin Gjelsvik eller Sophie Elise?

Denne er ganske vanskelig. Liker egentlig begge sine blogger, men visst jeg måtte valg en hadde det blitt Kristin.

Sofie Nilsen eller Andrea Sveinsdottir?

Leser faktisk Sofie sin blogg av og til så jeg hadde valgt hun!

Pilotfrue eller Komikerfrue?

Det må bli komikerfrue. Fordi hun er så ærlig alltid på bloggen om alt mulig og nå om kreften hun har fått. Står stor respekt av det!

Agnete vs Amalie Olsen?

Da hadde det blitt Agnete, før PH hadde det ikke blitt hun. Men etter å blitt kjent med hun er hun bare så morsom.

Triana eller Tone damli?

Da hadde det blitt Triana, var med hun 2 måneder i Mexico og hun er så utrolig hyggelig.

Kygo eller Alan Walker?

Begge 2 er helt sinnsykt gode artister, men da hadde blitt Kygo.

Har dere flere dilemma?

Svarer i kommentarfeltet 

-Mario

 

4 kommentarer
    1. Lene Orvik eller Caroline Berg Eriksen? Julia Nyland eller Eirin Kristiansen? Ine Kristin Yri eller Carina Talling? Anna Rasmussen eller Ingrid Guiluz? Stina eller Marthe Borge? Kristina Andersen eller Ida Wulff?

    2. Sett Bettinas Instagram? Hadde du kontakt med henne i smug bak ryggen på Sofie etter dere kom hjem? Det skriver hun 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg