Hvilke forbilder er egentlig Influencere?

Hei folkens! Nå er det sommer, men dagene mine går får det meste i blogg , som dere har sett følger blogglivet både med oppturer og nedturer. Siden jeg startet bloggen i April har jeg jobbet så utrolig hardt for at dere skal like den. Jeg visste at når en mannlig blogger kom på banen ville det være veldig vanskelig med tanke på at det er så få av oss. Jeg har vært målrettet om at dette er noe jeg virkelig vil. Jeg prøver og skrive innlegg som gjør en forskjell. Ikke innlegg om sminke, klær osv. Jeg vil ha en blogg der dere føler at dere kan kjenne dere igjen. Influensere lever ikke i en perfekt verden. Det kan være noen tror det, men slik er det virkelig ikke. De er også redd for forskjellige ting, har sykdommer, vært igjennom mobbing osv.. Det er bare det at nesten alle bloggere idag skal legge skjul på dette. De er for stolte til å faktisk si det som det er. Jeg vil bare at dere lesere skal vite at dere ikke er alene uansett hva. Alltid vil det være slik at du tenker at du er alene om ting, men det er så utrolig mange som går igjennom akkurat det samme som deg. Så mitt tips er å stå fram, vær stolt over den du er og det som følger med. Nå er det selvfølgelig mye jeg ikke vet og kan , men jeg jobber hver dag for å lære mer og bli bedre.

Når det kommer til fremtiden min, har jeg utrolig masse tanker for tiden. Det er lett å glemme at man blir eldre og at ting faktisk skjer.  Ja, man kan så klart klare seg uten utdanning men da må man ha bygget opp noe som er solid, noe ingen kan ta fra deg.  Jeg vet at jeg kommer til å ta utdanning, jeg vet at livet som influencer vil gå over en gang. Som influencer er du lett å erstatte og du har ingen kontrakt som holder deg trygg, og derfor er det så viktig for meg å jobbe beinhardt. Om du bare er “enda en person i mengden” eller ikke har noe unikt, da er det ikke mange år du kan holde på før noen andre erstatter deg. Nytt er alltid bedre, synes mange. Og så klart – det er fort gjort å miste seg selv, og da er det ikke like enkelt å gi til følgerne sine.

Syntes dere Influencere er gode forbilder?

Jeg svarer på meningene deres i kommentarfeltet!

-Mario

3 kommentarer
    1. Så utrolig bra skrevet Mario. Jeg føler at bloggere har alt for mye fokus på kropp og sminke. Syntes at flere bør begynne å bli bedre forbilder. Det er noen av dere bloggere som er det, men virkelig ikke alle..

    2. Jeg syntes at de fleste influncere er dårlige forbilder. Alt for lite snakk om hvordan ting egentlig er

    3. Jeg leser 5-6 blogger fast og du er en av de. Det er fordi bloggen din er utrolig bra. Du skriver og formulerer deg bra, du tar opp forskjellige tema, det er interessant det du skriver, du svarer i komentarfeltet og kommuniserer med leserene dine, du virker reflektert og ærlig. Jeg kunne skrevet mye mer. Men bloggen din er fantatastisk god. Det eneste jeg savner, er mer varierte bilder og hverdagsbilder. Lykke til videre med bloggen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg