Hvordan er egentlig livet etter PH?

Hei folkens! Jeg lurte lenge på hvordan ting ville bli når PH var ferdig. Ville alle slutte å lese bloggen? Ville folk unfollowe meg? Hvordan vil ting bli videre? Dette er ting jeg har fått svar på nå.

Det viktigste for meg er at de som følger meg på Instagram og blogg er folk som syntes det jeg gjør er bra! Jeg blogger fordi jeg ønsker og gjøre en forskjell, der jeg tar opp ting som ikke alle andre tørr å snakke om! Det skal sies at bloggen har gått ganske mye ned med antall lesere, det forventet jeg litt, men det gjør meg ingenting når jeg har dere andre som leser hver dag! Setter stor pris på dere.

Når det gjelder Instagram har jeg mistet 3000 følgere, har fått vite fra tidligere deltakere at veldig mange unfollower deg når du er ferdig med PH. Det stemmer virkelig at folk unfollower deg etter PH. Som jeg har sagt tidligere er det viktigere for meg og ha 80 000 som liker det jeg gjør enn og ha 95 000 der ikke alle bryr seg.

Utenom blogg og Instagram har jeg tenkt veldig masse på veien videre! Jeg skal være med i et TV program til høsten også har jeg fått tilbud om et program til som blir spilt inn i sommer. Jeg har lenge tenkt på om jeg skal studere, men jeg tror jeg vil vente et år.. Vil satse på blogg og Instagram. Pluss gripe de TV mulighetene jeg får. Dette er en sjanse jeg får en gang i livet, vil virkelig ikke bare kaste denne muligheten vekk.

Ellers setter jeg utrolig stor pris på alle dere som støtter meg på både blogg, Instagram og generelt. Dere er masse av grunnen for at jeg motiverer meg til at jeg prøver og gjøre forskjell!

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

14 kommentarer

Siste innlegg