HVORDAN PARADISE HOTEL BLIR FREMSTILT OG KLIPPET!

Når jeg meldte meg på Paradise Hotel, var jeg fullt klar over at det ville bli en opplevelse for livet. Jeg satt igjen med en så god følelse etter Paradise Hotel og tenkte det skulle bli så gøy å se på tv, men det skulle endre seg fort. Jeg skjønte tidlig hvordan ting ble fremstilt og klippet, og det var ikke slik jeg hadde sett det for meg. Ikke minst alt av hat meldinger jeg og mine venner skulle få.

Jeg var forberedt på at ting ville bli klippet fra 24 timer inne på hotellet til 45 minutter på TV. Det jeg ikke var forberedt på var at så mange hendelser og ting som skjedde skulle bli utelukket. Situasjoner ble klippet slik at du ikke får med hva som skjer fra alle perspektiver, og ting blir framstilt annerledes enn det faktisk er.

Veldig mange har skrevet til meg om situasjonen med Sofie og Bettina. Det er veldig få folk skjønner at dette har blitt klippet slik at det skal se ut som at jeg ikke eier følelser og ikke bryr meg om hvordan andre har det. Selvfølgelig skal det lages interessant TV. Det som er sannheten er at på den tiden av spillet var alle med alle og du kunne få det til å se ut som ett trekant drama uansett hvem på hotellet du vinklet det mot. Når jeg så det på TV ble jeg smålig sjokkert over hvordan det ble fremstilt. Jeg skjønner veldig godt at folk var kritisk til hvordan jeg oppførte meg, når jeg ser hvordan det er blitt klippet.

Noe jeg også syntes er veldig rart, er at det tette båndet mellom meg og Sofie ikke kommer frem på TV. Vi var veldig close inne på hotellet og delte alt med hverandre, men ingenting av dette kommer fram.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ukene som har gått har jeg fått veldig mye hat meldinger. Jeg hadde bestemt meg for at hat meldinger ikke skulle gå innpå meg, men det er veldig mye lettere sagt enn gjort. Jeg klarer fint å takle hat meldinger når det angår meg, men når folk skriver stygge ting om vennene mine blir jeg skikkelig lei meg og irritert.

Noe av det som har irritert meg mest, er hvordan Sofie av alle personer har fått så mye hat. Det er så mange scener jeg ser, hvor jeg kjenner igjen den sarkastiske og tullete Sofie, men på TV blir hun fremstilt som at hun er seriøs.

Det jeg prøver å få frem med dette innlegget er at, det som skjer på TV er ikke alltid slik som det er. Tenk dere om to ganger før dere hiver løs med hat kommentarer, og vær gode med hverandre.

Jeg setter selvfølgelig veldig stor pris på all støtten jeg får. Er sykt mye gode mennesker der ute, og håper dere kan gi litt av positiviteten til de som ikke er fullt så greie.

 

Spørsmål om innlegget eller ting dere vil se mer av i fremtiden? 

Jeg svarer i kommentarfeltet!

-Mario

37 kommentarer
        1. Hvis du sier mye har skjedd inne på hotellet, avslører du jo at Bettina sjekker inn igjen, for ikke akkurat “mye” skjedde inne på hotellet før hun sjekket ut? En dag før hun sjekket ut valgte du jo faktisk henne til suitten

          1. Som sagt blir 24 timer klippet til 45 minutter. Så fortsatt mye vi ikke har sett. Så kan godt henne det egentlig skjedde mye med han og Bettina?

    1. Du e så god Mario, hva tv fremstiller deg som er ikke den jeg kjenner! Du er god tvers igjennom❤️❤️

      1. Familien og vennen mine syntes det er veldig rart og se meg på tv, men de er veldig gode støttespillere alle sammen. Jeg får heldigvis forklart hvordan det faktisk er, så da går det greit!!

    2. Greit at alt blir klippet osv på TV. Men både du og Sofie var ekle mot Bettina. Klarer ikke å følge med på PH pga dere to. Aldri mislikt to personer på reality TV så sterkt. Glad for at Bettina kom seg videre. Hun er utrolig vakker på innsiden og utsiden. Det kan jeg ikke si at du eller Sofie er.

      1. Leste du ikke innlegget? Isåfall så hadde fu fått med deg at d ikke var sånn som d ble framstilt på TV.

        1. Alle skal jo selvfølgelig si at ting ikke er som det blir framstilt på TV. Jeg skjønner jo selvfølgelig at 24 timer blir kuttet ned til 1 time, men noe av det de sier og gjør i løpet av den ene timen som vi får sett er så vondt og ekkelt gjort, UANSETT om det var mye annet som skjedde de andre 23 timene. Det med Betina var det tristeste og ondeste jeg har sett på reality TV. Håper inderlig at du har gjort opp for det for henne på noe vis, for sånt kan virkelig ødelegge på psyken.

    3. Uansett om ting er klippet å limet, endrer ikke det faktumet at du sa 2 helt forskjellige ting til både Sofie og bettina så det der synes jeg du skal spare deg for. Produksjonen kan ikkje «klippe og limet» at du sier til bettina til hun at du vil stå med hun, liker hun osv mens du samme dag sier akkurat det samme til Sofie.

      Synes bare du skal ta imot kritikken du får for å være fuckboy der inne, å ikke bare skylde på produksjonen. Masse av det er din feil, og jeg tror de fleste hate mer på deg enn Sofie i den sammenheng.

    4. Hei mario!!! Jeg er så sykt stolt over hvor syk flink du er til å publisere!!! Du har lzm ikke holdt på på blogging lenge men du er bedre enn de fleste! Du fortjener top 1 ass❤️❤️ Love you❤️❤️❤️ Håper ikke politiet finner ut av hvem dødens hjelpere er!!

    5. Jeg forstår veldig godt at hvordan det ble klippet kan få det til å se ut som en annen historie enn det det er.
      Jeg har bare et spørsmål…
      I noen scener, med både Bettina og senere Sofie, når de konfronterte deg på at du hadde vært med en annen jente osv… så ble du veldig aggressiv? Det var veldig ubehagelig å se at du ropte og var så aggressiv og fikk dem til å tro at “du gjorde ikke det de anklaget deg for” osv… når du hadde gjort det?
      Jeg prøver ikke å kritisere deg for hvem du var med, helt på ordentlig, jeg lurer bare på om du har noe å si på at du virket til tider overdrevet amper med roping ogsånn..?

      Mvh. tv-fan som bare ble litt bekymret

    6. hei Mario!!! Jeg er så stolt av deg, tenk da du har ikke blogget så lenge men er allerede på 3 plass i NORGE!!! Jeg har fulgt med fra startet av og synes du er bedre enn veldig mange. Jeg håper at du og Sofie vinner PH sammen!! jeg er så glad får at du valgte sofie foran Bettina. jeg elsker begge to. mafie<3333 = mario+sofie=<3

    7. Hvis faren din er halvt spansk, så er du en kvart spansk og ikke halvt spansk. Du er 50/50 av begge foreldrene dine, og hvis faren din er 50/50 spansk/norsk så blir du 25 spansk og 75 norsk.

    8. Hei Mario!
      Ville bare si at du virker som en utrolig snill, omsorgsfull og fin fyr som bryr deg om alle rundt deg. Jeg har ihverfall fått et veldig godt inntrykk av deg. Du virker rett og slett som en skikkelig godhjerta person. Jeg håper ikke du tar til deg det negative folk skriver, for det er kun folk som har problemer med seg selv som kommenterer stygge ting anonymt på nett. Prøv å husk det!:)

      Håper du får en fin påske!:) Heier på deg

    9. Heiii!! jeg har alltid lurt på når: hva dere får til middag. begynte å lure på om dere bare før frokost. Eventuelt, hva får dere og når?
      Heier på deg Marioooo!!

    10. Hallo folkens. Det e et spill. Bettina va ikke nåt bedre skjøl! Dokker som sprer så mye hat å gjør alt for å finne feil hos andre. Æ e sikker på at dokker sitt nedgravd i dokkers egen sjit, å har det veldig lite bra me dokker skjøl! Stå på mario å Sofie 👍

    11. du skriver at noen kompiser meldte deg på ph, men litt lengre nede står det «når jeg meldte meg på ph» lyver du elle?

      1. Jeg ble meldt på PH av noen kompiser! Men jeg valgte jo selv og takke ja til og være med, så det jeg mente med at jeg meldte meg på PH er at jeg takket ja 🙂

    12. Hei Mario! Leste akkurat rett ovenfor her at du har tenkt å skrive om hva man ikke får sett på PH, men min mening er at jeg har lest masse om det før om f eks middager, helg, ventetid og sync osv, så håper du kommer med noe nytt♥️ Liker bloggen din, stå på🤩!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg