INNKJØP OG BILDER FRA DAGEN DAG!!

Hei folkens! Når har meg og Markus vært i Oslo å kjøpt klær til Hawaii festen imorgen😊 Det har vært en veldig bra dag, det eneste som har vært kjipt er at det har regnet masse. Følte meg nesten litt hjemme. Vi har også kjøpt middag til ikveld, så nå venter vi bare på Fredrik så skal vi begynne på den. Har fått veldig mange meldinger om jeg kan bli flinkere til å legge ut bilder av hva jeg gjør, så her har dere masse bilder fra idag😊

Hvordan har deres fredag vært?

-Mario

1 kommentar
    1. Hei Mario 🙂
      Jeg liker bloggen din veldig godt, men har lyst til å komme med noe konstruktivt du kunne blitt bedre på. Slik som disse bildene i dette innlegget er flere tatt fra f.eks. snapchat. Det gjør det lite interessant for de folkene som følger deg på alle sosiale medier, inkludert blogg og instagram..
      Hilsen Mia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg