JEG ANGRER SÅ SYKT PÅ DETTE..

Hei dere! Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Som folk flest har jeg gjort ting jeg kanskje den dag i dag ikke er mest stolt over! Jeg gjør dumme ting uten å tenke meg om jeg også, på lik linje som alle andre mennesker her i verden. Det er menneskelig å gjøre ting man kanskje angrer på senere i livet. Jeg tenkte derfor å fortelle dere om et par ting jeg kanskje angrer litt på at jeg har gjort den dag i dag! 

TING JEG ANGRER PÅ

Sjanser jeg ikke har tatt – Jeg har ikke alltid vært det mennesket jeg føler jeg er nå. Nå er jeg verdens mest spontane person og sier ja til nesten alt, det er noe jeg kanskje angrer på at jeg ikke gjorde før. Man lever bare en gang!

Første gangen jeg hadde sex –  Dette er noe jeg ikke har fortalt dere før, men jeg angrer på første gang jeg hadde sex, selvom dette ikke er noe som påvirker meg den dag idag. Jeg var femten år og ikke klar i det hele tatt! Derfor anbefaler jeg alle til å faktisk vente, selvom ”alle” andre har hatt sex så trenger ikke du det.

Ikke satset på fotball- Når jeg var yngre var jeg virkelig god i fotball. Jeg begynte å drikke alkohol og da røk muligheten min til å bli proff. Jeg angrer på at jeg ikke så hvor langt jeg virkelig kunne nå.

At jeg ikke gjorde det bedre på skolen- Jeg angrer veldig på at jeg ikke tok ungdomsskolen og VGS seriøst.. Brukte heller tid med venner enn å jobbe med skole. Dette angrer jeg veldig på idag.

At jeg ikke har spist mer rett-  Hva jeg spiste etter jeg begynte å skjønne hva som var sunt og hva som var usunt. Jeg angrer på at jeg ikke har hatt gode rutiner når det kommer til kosthold. Har heldigvis blitt mye flinkere på å spise riktig og sunt nå.

Har dere ting dere angrer på? 

-Mario

2 kommentarer
    1. Jeg angrer på at jeg brukte opp pengene jeg arvet på tull og ikke brukte de på fornuftige ting og sparte noe av det til leilighet. Det eneste fornuftige var noen reiser, ny pc og kamera. Resten gikk til klær og fjas som jeg ikke trengte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg