JEG BEKREFTER/AVKREFTER RYKTER!!

At jeg har prostatakreft..

Jeg har lest og fått veldig mye meldinger om at jeg har prostatakreft, det stemmer ikke. Jeg lover at det skal komme ett innlegg om hvordan syk jeg er. Er bare veldig mye og komme ut med det nå oppi i alt annet som skjer fortiden!

At jeg bruker Sofie for PR!

Jeg bruker absolutt ikke Sofie for PR, er nesten litt morsomt at folk tror det. Fun fact er at jeg faktisk ikke visste hvem Sofie var før når hun sjekket inn på PH.

Jeg har vært med på ny TV serie? 

Kan ikke si så mye om dette, men det stemmer at jeg har vært å spilt inn en ny serie. Skal skrive masse om dette når jeg får lov av produksjonen

Du er i Oslo med sofie nå?

Det stemmer at jeg er i Oslo med Sofie nå. Jeg har vært i Oslo i 3 dager, og kost meg skikkelig. Har ikke bare vært her med Sofie  har også møtt mange fra årets PH sesong.

Du er i Oslo for å gå på visning? 

Det stemmer at jeg er i Oslo for å gå på visning. Jeg skal på en utrolig viktig visning idag, vi har så sykt lyst på den leiligheten så er så spent på hvordan det vil gå!

Jeg kommer veldig langt i PH?

Får veldig mange meldinger om hvordan det går i PH og hvor langt jeg kommer osv.. Jeg har ikke lov å svare på dette dessverre så dere må nesten bare følge med å se hvordan det går.

Deg og sofie skal på God kveld Norge? 

På fredag var jeg og Sofie på God kveld Norge og laget en repotasje som kommer på tv neste lørdag. Så det stemmer at vi kommer på god kveld norge neste uke!

At det var en Artikkel om deg og din Pappa på VG idag! 

Oppi alt som har skjedd i det siste stemmer det at det har kommet ut en artikkel på vg om meg og pappa idag. Var en utrolig fin artikkel om det jeg snakket om på bloggen for ikke lenge siden. Pappa fullførte forresten ett halv maraton igår noe som gjør meg så utrolig stolt.

Jeg og Sofie har blitt kjærester idag? 

Se på God kveld Norge om en uke så får dere svaret på det!!

Jeg og Tea K hadde en greie inne på hotellet

Jeg og Tea K hadde ikke noe ekstra greie inne på hotellet. Tea K var en av mine nærmeste venner inne på PH og hun er også det på utsiden. Vi er absolutt ikke noe mer enn gode venner!

Har dere flere rykter dere har hørt om meg?

Jeg svarer i kommentarfeltet! 

-Mario

 

26 kommentarer
    1. Holdt du på med ei annen jente fra Bergen som du reiste ifra uten å si noe for og bli med på Paradise hotel?

    2. Holdt du på en jente fra Bergen du hadde følelser for (og motsatt), og sa det var helt trygt for hun at du skulle inn på Ph, og at du dermed skulle vente på hun?;)

    3. Helt ærlig så er du bare jævlig kvalmende! Æsj jeg spyr av hvordan du rævslikker folk. Du tror du er så smart men du framstår bare dum og helt patetisk. Jeg dør sånn seriøst av hvordan du tror du har alt under kontroll på pH også ser vi bare at det er folk fra din allianse som ryker:/AUCH SÅ VONDT DET MÅ FØLES. Du er verken smart eller et godt forbilde. Du blogger bare fordi du ikke har noe bedre og gjøre:() jaja vi må ha noen dumme mennesker her i verden også. Tips: ingen la merke til deg før du ble partner med Sofie, ikke det at hun er noe stort hun heller. Dere to er som kviser man blir aldri kvitt dere også er dere irriterende begge to. Håper Sofie sine barn lærer engelsk en vakker dag

      1. Du «helt patetisk forbilde»

        La meg si deg en ting.
        Vet du hva et forbilde er? For måten du skriver til Mario, er ikke akkurat noe jeg ser på som et forbilde akkurat. 😉 men det var vell kanskje ikke det du prøvde på.
        Bare sier det.

        1. Ka feiler deg, Mario er den beste av alle på pH så slutt og snakke dritt til den beste personen i verden😠

          Mario og Sofie er BEST

      2. Hva er problemet ditt? Mario er god tvers igjennom, det er ikke vanskelig å se. Er du som ikke er så godt forbilde skal jeg si deg. Skulle likt å sett hva dine nærmeste og andre hadde syntes om at du slenger dritt til personer på nett. Må være kleint det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg