JEG ER IKKE EN EKTE BLOGGER..

Fra jeg startet å blogge har jeg fått masse meldinger der det har stått at jeg ikke er en ekte blogger. Jeg kan ikke blogge siden jeg er gutt og ikke minst siden jeg er en paradise hotel deltaker.

Det å være gutt og blogge er tydeligvis veldig feil for mange. Jeg har ikke fortjent og være på topplisten, og jeg er ikke en ekte blogger fordi jeg ikke har blogget meg opp fra bunnen. Slike meldinger får jeg hele tiden, så jeg bare lurer på hvorfor er det feil å blogge som gutt og paradise hotel deltaker?

Når jeg blogger syntes jeg det er veldig gøy, og jeg er veldig motivert for å jobbe hardt med bloggen. Jeg skriver om mine meninger og får ut mine synspunkt på ting! Når du får ut ett blogginnlegg får du en mestringsfølelse som er vanskelig å beskrive! Det er ganske komplisert og sette ord på hva du føler å tenker når du skal skrive ett innlegg. Da smaker det ekstra godt når jeg kommer meg på topplisten. Det er jeg så takknemlig for, det viser bare at det er mange av dere som ikke bare er negativ, men også positiv til bloggen.

Jeg mener hvertfal at uansett om du er gutt eller jente, skal det på lik linje være greit å blogge! Slik som at alt annet. Jeg er vell en ekte blogger selvom jeg er gutt og har vært med på Paradise hotel? Jeg trives veldig godt med å blogge, og jeg tenker visst du trives med å blogge og virkelig brenner for det, da er du en ekte blogger i mine øyne.

Setter hvertfal stor pris på all støtten jeg får rundt bloggen, og takk til alle som tar seg tid til å lese den!

Syntes dere det er feil at gutter blogger?

Eller er det noe annet dere lurer på? 

Svarer i kommentarfeltet!

Mario

26 kommentarer
    1. Jeg syns det er veldig positivt med gutter som blogger! Det blir mer mangfold, en gutte-blogg blir jo automatisk noe litt annet enn en jente-blogg. Og jenteblogger har vi jo allerede hundrevis av. Interessant å få en gutt sitt perspektiv på ulike ting. Dessuten syns jeg du blogger overraskede bra! Spesielt til å være nybegynner. Det virker som du har en veldig fin holdning, og det er forfriskende og gøy at du skriver innlegg om kroppspress, legning osv. Det er kjekt å lese om noe litt annet enn Haircare-piller og vippeextensions (for å sette det litt på spissen). Jeg syns du gjør en utrolig bra innsats med bloggen, og jeg syns helt ærlig at du fortjener å være på topplisten allerede, på grunn av gode innlegg og interessante tema. Håper du fortsetter å blogge, masse lykke til! 🙂

    2. Du e nå i hvert fall det mest ekta, av bloggere som har dukka opp til nå, i etterkant av Reality Program deltagelse, som gutt. Flott innlegg om barndommen din tidligere i uka, og at ting gjerna endrer seg, etter som årene går. Det e ein øvegang, seie alltid far min. Og det e nok ett godt beskrivande begrep …

      Ting vil endra seg heile vegen, fra man e ungdom te tidlig voksen. Så får man kjæreste og plutselig en liten flokk barn. Då e det andre verdier i livet som blir viktig, enn dei man hadde før både kjæreste og barn …

      Eg trur nok at mange e misunnelig på at du “liksom” har kommen lett til det, med å dukke opp langt oppe på Topplisten. Dei om det. Så lenge man figurert på tv, gjerna gjort ein god figur sånn helhetlig og starte ein blogg i etterkant, så vil alle plasseringer være fortjent …

      Det e vel gjerna hvordan du klare å holda deg, langt der oppe på Topplisten, som gjerna vil definera om du fortjene det eller ikkje … Muligens …?

      Men, eg synast nå du skrive reflekterte og gode innlegg, te nå …

      Og som mannlig blogger sjøl, e det jo kjekt å få fleire herremenn inn i bloggverdenen … Heilt klart …=D

    3. Er Martine Lunde (og flere, kun et eksempel) en ekte blogger? Ja
      Har hun vært med på paradise Hotel? Ja

      Så det kan ikke være noe galt i være paradise hotel deltager.

      Og kom igjen vi lever 2019 likestillingen har kommet så utrolig langt, men skal det ikke være greit å blogge når du er gutt? Det er jeg ikke enig i. Du har en super blogg Mario. Dette er en av de få bloggene hvor jeg leser hvert eneste innlegg. Stå på videre.

    4. det er så få gutter som blogger, så deg har på en måte blitt et «jenteyrke», men du er flink så bare stå på<33 digger deg, haters make u stronger! Folk leser bloggen din, du er jo på topplista for en grunn. (Og dessuten så får du jo bare flere lesere av haterne🤪🤪)

    5. Nesten alle toppbloggerne man hører om, har jo vært på ph? Martine Lunde, Isabelle Eriksen, Isabel Raad osv..

    6. Jeg som gutt syns det er såå bra at du blogger. Har lenge hatt lyst til å blogge, men har ikke turt siden jeg er redd for hva folk sier. Du er en stor inspirasjon og et veldig stort forbilde, fortsett å blogg, du inspirerer meg og sikkert mange flere gutter til å gjøre det samme. Haterne kan gå å spise en bolle👊🏼

    7. For det 1. Så e det ikke noe teit eller dumt å blogge når du e gutt!! Alle må få gjøre akkurat ka men vil å fet e syyyykt teit hvis du skal få hat for det!
      For det 2. Kan ikke du å Sofie lage en yt kanal ilag?😂 det hadde hvert så morsomt å se på!😄

    8. Synes folk bare skal slutte å hate på at folk oppnår suksess her i livet. Bloggen din er utrolig interessant og innholdsrik, noe svært få bloggere klarer. Fortsett å stå på, jeg unner deg hvertfall den suksessen. Jeg tror at jeg er en av dine største fan, jeg digger deg (og Sofie) helt utroolig mye!

    9. Det er absolutt ikke feil å blogge og vere gutt! Og det er jo så mange andre bloggere som har vært på PH og blitt kjent gjennom det! Stå på videre, elsker å lese bloggen din❤️ Du fortjene virkelig å vere på topp listen også🥰

    10. Herregud, nå ble jeg helt blåst av banen. Og må bare beklage alle fordommene mine. Beklager at jeg klikka inn på denne bloggen for å se en paradisedeltaker som er helt blåst i hodet som jeg bare kan sitte og le av innleggene til.

      Det som istedenfor møtte meg var en reflektert gutt som skriver om viktige temaer som homofili og kroppspress og har sunne holdninger og verdier! Du virker som en utrolig likandes og smart gutt, som skriver veldig godt!

      Lykke til videre med bloggingen, så skal jeg hive fordommene mine i søpla.

      🙂

    11. Hei❤️ Det er ikke feil at gutter blogger jeg synes du er utrolig flink til det du gjør, jeg syns du fortjener topplista. Forresten du er utrolig kjekk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg