JEG ER PÅ TV, PENGEBRUK OG NYE MEDISINER..

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt må ha vært å se min bror spille Norway cup. De kom helt til semifinalen i A-sluttspill. Var utrolig gøy å se, får ikke sett noen kamper ellers fordi han bor i Bergen. Glad han ikke skal spille noen andre turneringer nå i nærmeste tid, fordi jeg blir så sykt nervøs av å se han spille.

UKENS DILEMMA 

Spare penger eller ut å reise?  Da vil jeg ut å reise, men ikke til et alt for dyrt sted. Jeg kommer til å reise masse fremover, men passer selvfølgelig på pengebruken.

UKENS SPØRSMÅL

Føler du deg som en kjendis? Jeg føler meg akkurat som jeg gjorde før PH. Jeg ser ikke på meg selv som noe kjendis, som jeg har sagt tidligere bruker jeg bloggen for at dere skal kjenne dere igjen og vite at dere ikke er alene om forskjellig problemer.

UKENS IRRITASJONMOMENT
Ukens irritasjonsmoment må vær hendelsen som skjedde på Fredag. Når han gutten ville slå meg ned, men det skjedde heldigvis ikke. Er bare så sykt irriterende når folk skal “tøffe” seg for vennene sine og lar det gå utover deg. Mitt tips er å slutte og ha det gøy på andre sin bekostning.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er noe jeg skal skrive om på bloggen neste uke. Kan ikke si så veldig mye, men det har vært en skikkelig opptur som jeg gleder meg til å fortelle til dere.

UKENS NEDTUR

Ukens nedtur er garantert de dårlige svarene jeg fikk fra sykehuset. Nå skal jeg opp på sykehuset igjen neste uke, da begynner jeg på nye medisiner så krysser alt jeg har på at det skal funke.

UKENS OVERRASKELSE

Ukens overraskelse er at det nye TV programmet jeg skal være med på har det begynt å komme reklame til på TV3. I løpet av uken skal jeg skrive et innlegg om hvilket program det er og hva det går ut på.

UKENS TANKE

Ukens tanke er at jeg ikke kan skjønne at Sofie ikke liker overraskelser. Det er seriøst det verste Sofie vet! Hun vil alltid vite hva som skjer og når det skjer. Jeg har prøvd å overraske hun noen ganger, men det blir ikke alltid tatt like godt imot. Jeg syntes overraskelser er så gøy og som oftest er en overraskelse positiv så skjønner meg ikke helt på kjæresten min..

UKENS CRAVINGS

Ukens carving er lipton iste uten sukker. Fikk 48 flasker av en kompis på laget for noen uker siden, har bare 10 igjen nå haha.

UKENS TIPS 

Ukens tips er rett og slett ikke bruk penger på unødvendige ting, spar det heller da du vil få bruk for de i fremtiden! Har sett noen episoder av luksusfellen og det er et sted jeg eller noen andre har lyst å havne.

AKKURAT NÅ

Vi har et lite “kontor” inne på soverommet, der vi har ett skrivebord og en stol. Så nå sitter jeg å skriver blogg her.

Har dere hatt en fin uke?

-Mario

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg