JEG FIKK BOT, HVORDAN LIVET VILLE VÆRT UTEN PH OG TELEFON FRA SYKEHUSET..

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt må være at Sofie kom hjem på Torsdag. Så godt å se hun etter 2 uker vekke fra hverandre. Ikke nok med det så har jeg også hatt besøk av brødrene mine pg det har vært skikkelig koselig!

UKENS DILEMMA 

Ville du aldri vært singel igjen eller være singel for alltid? Da vil jeg aldri være singel igjen. Jeg syntes det å være i et forhold med en du er veldig glad er det beste!

UKENS SPØRSMÅL

Hvordan ville livet ditt vært visst du ikke hadde vært med på PH? Da hadde jeg jobbet i barnehage, kanskje jeg til og med hadde startet med studier i år. Er veldig vanskelig og si hva jeg gjort nå. Er hvertfal veldig fornøyd med at jeg var med på PH!

UKENS IRRITASJONMOMENT
Ukens irritasjonsmoment må være Ruter. En av de få gangene jeg tok kollektivt fikk jeg bot. Jeg kjøpte billett når jeg kom inn på T-banen, men jeg fikk bot pga jeg hadde kjøpt den forseint.Det var ikke lov å kjøpe billett på t banen.. I Bergen kan man kjøpe billett på bussen eller bybanen så det var bare sykt teit. Det var sinnsykt irriterende og så sykt frustrerende at de ikke vil høre på hva jeg sa.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er at garantert været i Oslo. Denne uken har det nesten bare vært 30 grader hele uken. Det gjør så sykt mye med humøret når det er fint vær.

UKENS NEDTUR

Ukens nedtur er at imorgen skal jeg på sykehuset og i narkose. Gruer meg skikkelig for sist gang jeg gjorde det fikk jeg veldig vondt. Grunnen til at det er ukens nedtur er fordi jeg har tenkt på det helt siden jeg fikk vite det.

UKENS OVERRASKELSE
Ukens overraskelse er at mamma kom på besøk igår. Jeg visste at hun skulle på Norway cup, men ikke allerede at hun skulle komme nå. Jeg er ikke så stor fan av overraskelser, men dette var en skikkelig positiv en. Alltid godt å bruke litt tid med familien.

UKENS TANKE

Ta vare på hverandre! Du vet aldri hva du har før noe skjer. Så sett pris på dine nærmeste og vær god med hverandre. Du vet aldri hva morgen dagen bringer!

UKENS CRAVINGS

Ukens cravings har vært softis. Hver gang det er varmt craver jeg is. Denne uken tror jeg at jeg har spist mer softis enn noen gang.

UKENS TIPS 

Kjøp dere en engangsgrill og masse grill mat. Samle alle vennene deres og bare ha det gøy. Viktig og nyte sommeren med gode venner!

AKKURAT NÅ

Nå sitter jeg i stuen med Emilio og mamma. Vi skal snart ut i solen og kose oss. Har planer om å trene litt seinere også, så får se om jeg orker haha.

Har dere hatt en fin uke?

-Mario

5 kommentarer
    1. Dette med den boten, du kan ikke kjøpe den når du er inne på bybanen/bussen i Bergen, da får du bot. Så lenge du ikke kjøper med kontant på buss, da er du good, men ellers blir det bot…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg