JEG GJØR DET VIRKELIG IKKE..

Hei. Nå sitter jeg egentlig bare hjemme å tenker på hva som skjer fremover og hvordan jeg har det. Er virkelig pain å være hjemme når alle andre er på Findings.

En ting jeg virkelig ikke har vært flink på i det siste er å høre på kroppen min. Det har vært veldig mye oppturer og nedturer, men jeg lovet meg selv å passe bedre på meg selv fremover. Har vært mye ikke bare fysisk men psykisk også.

Jeg tenker alltid at hvis jeg fortsetter i samme tempo går det over etter hvert. Har derfor bestemt meg for å bli flinkere til å legge vekk telefonen i blant og ta meg treningsfri når jeg ikke føler meg i form. Det har jeg ikke vært flink til tidligere. Ellers skal jeg bare bruke hele dagen på sofaen og bare lade batteriene, det trengs😊

Håper alle får en fortsatt fin lørdag i fine været 😉

-Mario

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg