JEG HAR FÅTT MEG SAMBOER!!

Jeg har tidligere i bloggen nevnt at jeg må ta noen valg fremover. Og nå har jeg landet min første beslutning.. Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å flytte, og veien går fra Bergen og over til Oslo. Jeg har fått meg leilighet og skal faktisk flytte allerede neste uke. Helt siden jeg luftet dette har jeg fått mange spørsmål om jeg skal flytte alene eller om jeg skal flytte sammen med noen.. Vel, nå er valget tatt:

Jeg kan bekrefte at jeg skal flytte sammen med Sofie. Min fantastiske partner og støttespiller inne på PH. Etter vi kom hjem fra Mexico har vi blitt mye bedre kjent, og hun har vært en fantastisk person for meg som jeg er blitt veldig glad i! Vi har det så bra sammen, så gleder meg virkelig til vi skal bli samboere!

Noen vil kanskje bli overrasket, men kanskje flere av dere så den komme?  Jeg må innrømme at det er ett veldig stort steg for oss begge å flytte til Oslo. Uavhengig av hverandre har vi begge tenkt på å flytte dit, men å gjøre det sammen gjør det mye lettere.

Leiligheten vår er ca. 70 kvm. stor, moderne og knallfin! Vi gleder oss til å innrede den etter egen smak, og få våre ting på plass. Skal komme med masse bilder av leiligheten og oss når vi har fått gjort den helt ferdig

Meg og Sofie jobber mye med det samme, og vi er hverandres supportere. Å ha en leilighet der vi kan både jobbe sammen og leve sammen skal bli fantastisk, og jeg gleder meg veldig mye til det!!! Dere skal få høre mer om dette sener.

Da vi bodde sammen på PH hadde vi det helt topp, og det var en helt utrolig gøy opplevelse. Det skal bli så digg å flytte sammen med denne flotte jenten igjen,  for vi er jo et sterkt par… Og BTW: Det skal bli jævlig godt å slippe å bekymre seg for at noen vil splitte oss hver torsdag fremover…

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!!

-Mario

30 kommentarer

Siste innlegg