JEG HAR FÅTT SVAR PÅ STUDIEPLASS!

Hei folkens. Nå sitter jeg på flyplassen i Stavanger, nok en gang er Norwegian forsinket. Dette er seriøst 4 reisen på rad at flyet jeg skal ta er forsinket med over en time.. Det er så sykt irriterende at flyselskapene så og si aldri klarer og holde avgangstidene. Men nok om det, er ikke noe jeg får gjort med det uansett.

I går fikk jeg svar på om jeg kom inn på studie eller ikke. Jeg har vært veldig spent på svaret, for jeg har vært veldig usikker på om jeg skal studere eller ikke. Svaret jeg fikk var at jeg kom inn i Molde. Etter mye tenking frem og tilbake har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal studere i år. Har virkelig lyst og ha et år der jeg bare satser på blogg og sosiale medier. Har heller ikke lyst å flytte fra Sofie. Så det nå etter sommeren skal jeg ta opp noen fag og fortsette med blogg, YT og Instagram.

Det var egentlig et ganske enkelt valg til slutt. Jeg får lov å jobbe med noe jeg virkelig trives med. Studier er noe jeg kan ta opp seinere, men blir nok til at jeg begynner å studere neste år. En utdannelse er noe jeg skal ha uansett hva.

Hva syntes dere om avgjørelsen min?

-Mario

8 kommentarer
    1. Det er midt i sommerferien og mange er ute og reiser i hele Europa. Flyet du tar har mest sannsynlig vært et sted tidligere på dagen og har blitt forsinket på en flyplass der det har vært pga. at de har fått slot-time – en take off tid – av flyplassen, som ofte kan bli lang når det er såpass mye flytrafikk som nå, i tillegg er en rullebane i Oslo stengt og skaper også forsinkelser. Er ikke alltid flyselskapets feil:) Bare til ettertanke før du klager på at flyselskapene ikke holder avgangstidene.

    2. Du har gått 12 år på skole, og snakker om lyst til videre studier. I tillegg så ønsker du, sier du, å satse på å være blogger en stund, noe som innebærer å skrive tekster hver dag… Men du kan jo virkelig ikke skrive riktig…?! Det er smertefullt å lese tekstene dine. Håpløst dårlig, både grammatikk og formuleringsevne. Hva fanken lærer folk på skolen nå til dags…?? Hvordan i h…. kan man leve av å skrive når man ikke kan skrive…??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg