Jeg må gå uten mat i 28 timer…

Hei dere. Idag har jeg ikke fått gjort så mye pga medisinen jeg må ta før imorgen. Medisinen gjør at jeg ikke får lov å spise på 28 timer. Jeg syntes ikke synd i meg selv, men 28 timer er veldig lenge uten mat.

Det er liksom nå når jeg først ikke kan spise at jeg blir sulten.. Pleier ikke å spise så masse til vanlig og blir aldri spesielt sulten, men nå har jeg gått 9 timer uten mat og har så lyst på mat.

Gruer meg masse til imorgen, men satser på at det skal gå fint. Sofie skal lage middag til jeg kommer hjem igjen fra sykehuset, gleder meg allerede til det hahah😂

Utenom det skal jeg komme med et innlegg om hvordan sykehuset gikk og hva jeg måtte gjøre. Må bare få litt svar og slik fra sykehuset sånn at dere får vite sannheten!

Håper alle har hatt en fin helg🌟

-Mario

3 kommentarer
    1. Lykke til i morgen 🙂

      Skal selv på Ahus på tirsdag til kontroll, gjort det før men kjenner jeg gruer meg da jeg ikke vet om jeg får videre behandling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg