Jeg skal endelig reise..

Hei dere! Som jeg har skrevet tidligere er det så lenge siden jeg har vært hjemme i Bergen. Sofie reiser vekk i helgen så jeg bestemte meg for å reise jeg også.

Igår bestilte jeg flybillett hjem til Bergen, jeg reiser på Fredag og skal være til Tirsdag! Gleder meg så masse til å se familie og venner igjen.

Grunnen for at jeg skal være til Tirsdag er at jeg skal på sykehuset i Bergen! Jeg har også en sykdom som er er en betennelse i spiserøret. Det jeg skal gjøre da er å gå med med et kamera i halsen for å se om ting er blitt bedre. Ville helst gjort det i Oslo, men jeg har mage legen i Oslo og legen til halsen i Bergen. Men det skal nok gå helt fint, gleder meg bare til å komme meg hjem en tur!

Som de fleste av dere vet betyr familien min alt for meg! Nå har det gått over 2 måneder siden jeg var hjemme sist, så gleder meg masse til å bruke litt tid med dem.

Det som er ganske kjipt er at de har meldt så utrolig dårlig vær. Det er det jeg har savnet minst med Bergen..I Oslo er det mye mer stabilt vær enn i Bergen, men det er fortsatt ingenting som slår Bergen som by. Håper alle har en fortsatt fin dag😊

Mario

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg