JEG SKAL PÅ NYTT TV PROGRAM!!

Hei! Nå er Paradise hotel over og som dere alle så i går tapte dessverre jeg og Sofie.. Veldig rart å tenke at alt rundt Paradise hotel er ferdig, det har vært 5 veldig innholdsrike måneder som jeg aldri ville være foruten. Det som er positivt er at dette ikke er det siste dere ser av meg på TV skjermen.

Jeg skal faktisk være med på ett helt nytt program som kommer på TV i september. Jeg har ikke lov å fortelle så masse om det nå, men jeg lover det kommer til å bli underholdene! Det jeg kan si er at det ikke blir det samme som Paradise hotel og dere vil bli kjent med meg på en annen måte enn dere ble inne på hotellet. Skal skrive mer om dette når jeg får lov av produksjonen😉

Utenom dette vil jeg takke for alle støtten jeg fikk gjennom mine 12 uker på Paradise hotel! Jeg skal selvfølgelig forsette og blogge. Nå holder jeg på og gjøre de siste forberedelsene før innlegget om helseproblemene mine er ute! Jeg både gruer og gleder meg til å dele det med dere..

Ellers håper jeg alle får en fin helg!

Har dere noen spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!!

-Mario

 

39 kommentarer

Siste innlegg