JEG SVARER PÅ RYKTENE

JEG SVARER PÅ RYKTER FRA DERE👇🏽

At Sofie likte Henrik på PH? Og at de fortsatte å holde den gode kontakten på utsiden. 

Haha nei, det stemmer ikke. De har aldri testet ut noe som helst på utsiden, det hadde vært veldig merkelig.

At deg og Sofie ikke har det så bra sammen nå?

Det er feil, vi har det veldig bra. Det går faktisk bedre enn noen gang, så lurer på hvor dere har hørt dette fra😂

At du er ærlig og bryr deg veldig om at andre har det bra? 

Så hyggelig at du har hørt det! Jeg føler selv at det stemmer, men det får nesten menneskene rundt meg svare på, haha!

At du liker Fredrik bedre enn Henrik?

Ja, det stemmer 🙂 Hahaha neei, selvfølgelig ikke. Liker de like godt begge 2!

At du bare er venn med TIX for at han er rik?  

Så lenge jeg har kjent TIX har jeg aldri brydd meg om pengene. Han er bare en sykt bra type som jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med. Har ikke hatt så mye kontakt med han i det siste, men meste parten av grunnen til det er at han er veldig opptatt for tiden.

At du ikke ønsker å være i et forhold med Sofie på Facebook på grunn av at du vil snakke med andre jenter? 

Haha nei, jeg visste ikke at forhold på Facebook enda var en greie. Er hvertfal ikke for å være med andre jenter.

Fikk høre at du har tenkt å slutte å blogge i 2019, og kun jobbe med YouTube?

Nei, det er ikke sant. Jeg skal fortsette og blogge selvom jeg holder på med YouTube!

At du betaler hele husleien for Sofie og deg?

Den deler vi 50/50, så det stemmer nok ikke.

Er det sant at Sofie ikke går overens med familien din? 

Nei, Sofie går veldig godt overens med familien min. Hun har veldig god kontakt med brødrene mine også.

At du var i et forhold rett før Paradise Hotel?

Jeg kan si så mye som at jeg var ikke i et forhold før PH!

Fikk høre for noen dager siden at det var skikkelig dama mellom Adrian og deg på premierefesten deres? 

Nå vet jeg ikke hvor dere får dette fra. Var ingen drama mellom meg og Adrian på finale festen, der var det bare god stemning.

Har dere hørt flere rykter?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

4 kommentarer
    1. Du bryr og de fra PH bryr dere i hvertfall ikke om at Zainab kanskje har tatt sitt eget liv. Er 100% sikker på at du har hørt om selvmord brevet selv om du ikke følger henn, men ikke orket å gjøre en shit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg