KJÆRESTER, TAP PÅ PH , HATEFULLEMENNESKER..

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er helt klart at meg og Sofie har blitt kjærester. Etter masse oppturer og nedturer har Sofie og jeg endelig bestemt oss for å bli kjærester.. Dette gjør meg så glad og er soleklart ukens høydepunkt.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var å se all støtten jeg har fått fra dere denne uken.. Jeg har fått så utrolig mye fine meldinger om at vi fortjente å vinne PH og at Sofie og jeg er det perfekte paret. Dette gjør så sykt mye med humøret mitt og jeg blir så glad!

Oppi alt annet som har skjedd har jeg også blitt verifisert på Instagram denne uken og det gjør meg så glad😊

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er helt klart at vi tapte Paradise hotel. Så irriterende å tape med 250 000 kr rett foran øyene våres. Jeg prøver likevel å se den positive i det! Jeg tapte mot 2 veldige verdige finalister og jeg har fått blitt kjent med så sykt mye bra folk!

UKENS OVERRASKELSE
Denne ukens overraskelse er nok at jeg skal være med i ett nytt TV program! De fleste av dere ble nok like overrasket som meg når jeg fant ut at jeg skal være med på TV fra høsten igjen! Jeg gleder meg utrolig masse til det så blir det spennende å se hva jeg skal være med på 😉

UKENS SANG
TIX- Jeg vil ikke Leve!  Bestekompisen min har kommet ut med en ny sang. Sangen er ikke lik de andre TIX sangene.  “Jeg vil ikke leve” er mye mer følsom og betydningsfull enn noen andre TIX sanger jeg har hørt. Jeg vet hvor utrolig mye denne sangen betyr for Ha. , så det og se at sangen går så bra, gjør meg utrolig glad!! Dere kan høre sangen HER!

UKENS CRAVINGS

Denne ukens cravings er uten tvil energidrikken battery.. Har egentlig aldri vært noe fan av battery, men etter jeg møtte Sofie så har det endret seg.. Sofie drikker det så og si hver dag og jeg har virkelig begynt å crave det selv!

UKENS TANKE
Det er faktisk noe som har irritert meg ganske mye de siste dagene, og det er alt hat mennesker har. Jeg er så utrolig lei av å få kommentarer som ikke gir noen mening og er stygge! Jeg tenker at visst folk bare skal komme med dårlige kommentarer kan de like gjerne ikke kommentere.. Derfor er ukens tanke har du ikke noe konstruktivt eller positivt og komme med, ikke kommenter!!

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg i sengen med Sofie som også holder på med blogginnlegget sitt! Vi skal skrive ferdig så drar vi på trening!

Hva tenker der om dette innlegget? Skal jeg forsette med det i fremtiden?

Svarer på spørsmål i kommentarfeltet!

-Mario

21 kommentarer
    1. Du skal seriøst bare vite det at du skal være heldig som har Sofie å at hun bryr seg så mye om deg, og at hun vil ha deg. For hun er mye finere en deg…

      1. Ikke alt handler om utsende. Man må også ha bra personlighet noe som Mario også mangler. Så er helt enig med deg.

        1. Ja, Sofie trenger en ordentlig mann. Ikke en sutreunge som Mario. Sofie er garantert mannen i det forholdet. Sykt latterlig. Måtte skru av skjermen hver eneste gang han gråt. Var for mye. Var det to personer jeg mislikte mest så var det Mario, og Henrik. For noen sutreunger. Ordentlig mannekjøtt takk

          1. Det kalles å ha følelser. Man er ikke mindre “mann” bare fordi man har litt ekstra følelser, ærlig talt.
            Og Helene, du virker ut som et veldig dårlig menneske.

      2. Psykopata hele gjengen, dokker e fette sjalu. Sikkert nån 15 år gamle gutta som e smellkåt etter Sofie

    2. Jeg forstår veldig godt at det ikke er kjekt med hat meldinger for hvem liker vell det. Og tanke på at folk faktisk gidder å komme med mye dritt til andre som også bare er vanlige mennesker. LA FOLK FÅ HOLDE PÅ ME HVA ENN DI VIL. Do your thing!

    3. Hat er ikke bra, enig i at folk spyr ut av seg altfor mye dritt på nettet. Men konstruktiv kritikk derimot, det er slikt man vokser på. Håper du kan ta til deg litt. Lær av Adrian, han holdt seg saklig og rolig i konfliktsituasjoner,det er virkelig en attraktiv egenskap, og noe jeg synes du manglet litt på. Det er vel også derfor få hater på Adrian, selvom han tok upopulære valg, lot han aldri kritikk eller sinneutbrudd rokke hans ro.

    4. Kommenterer aldri på blogginnlegg, men med tanke på all unødvendig hat dokker får, så fortjene dokker å få hør korr bra og fin dokker e. Heia på dokker gjennom hele ph:))

    5. Er du ikke bekymret for Tix? Han har lissom akkurat sluppet en sang som heter «Jeg vil ikke leve»..?

    6. Syntes du ikke at det er irriterende hvordan Morten Dalhaug duden absolutt skal drive å henge deg ut på sosiale medier? Jeg mener da at det er ganske barnslig av han å skulle nettmobbe deg for noe så dumt som følgere.. Lukter sjalusi🤠

    7. Hei! Ble du/dere overrasket over at den andre alliansen fikk mye mer støtte av folket? At “gjengen” liksom ble de slemme, og at de andre ble de snille? Eller var dere forberedt på det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg