KJØKKENET BLE FØDESTUE!!

Nå har jeg fått meg noen dager hjemme i Bergen og det er alltid godt å treffe familie og venner. Det er litt spesielt å være 4 brødre under samme tak, og siden jeg har vært lite hjemme siden nyttår, merker jeg at jeg savner disse guttene. Vi er som brødre flest, krangler og diskuterer, men det er også disse guttene som jeg deler både sorger og gleder med. Og en god del røverhistorier. Vi har det bra, og er heldig som har hverandre. Jeg tenkte jeg kunne presentere de for dere lesere.

Jeg er eldst i flokken så kommer Antonio som er 2 år yngre. Han er russ i år, og lever for tiden det gode liv med mye festing. Mitt første møte med ham var faktisk et sjokk for både meg og familien.. Vi ble aldri de samme etter vi var vitne til at min mor, med min fars hjelp, fødte Antonio på kjøkkengulvet!!!! Min mor hadde prøvd å få meg vekk, men siden hun plutselig ble veldig opptatt med å presse ut en lillebror stod jeg visst helt paralysert og så hele fødselen. Det var dramatisk, men siden min far var ambulansesjåfør gikk det heldigvis bra med Antonio og min mor.

Neste gutt ut er Enrique som er snart 17. Familiens kjekkas. Han er veldig opptatt av trening og fotball, og gir jernet for å utvikle seg. Han går på idrettslinje og har en enorm selvdisiplin…Han er familiens ulykkesfugl og har blandt annet brukket ryggen når han falt ned fra et lekestativ. Det gikk heldigvis bra!

Sist, men ikke minst, har vi Emilio som snart blir 13. Han er en herlig type! Som person er kanskje han broren som jeg har mest til felles med. Han har et vanvittig konkurranseinstinkt, er sosial og veldig god i fotball. Jeg setter utrolig stor pris på familien min, de betyr alt for meg!

Spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

37 kommentarer

Siste innlegg