LIVET SOM INFLUENSER!

Hei folkens!
Jeg har fått noen bemerkninger fra folk som mener livet mitt bare er en lek for tiden, og at jeg bør komme meg i ordentlig arbeid igjen. Ja, det er mulig at livet mitt for tiden ikke er helt A4 siden jeg ikke har hverken studier eller arbeid fra 8-16, men en dans på roser er livet mitt ikke.

Jeg jobber jo mest med sosiale media, men det er mye som skjer som kanskje ikke får så mye oppmerksomhet. Ting svinger veldig for tiden, og som jeg har skrevet om før så har livet mitt blitt snudd på hodet siden nyttår. Og så er spørsmålet om dette er et liv.. ? Jeg vet ikke jeg.. men jeg har det veldig bra, faktisk bedre enn jeg noensinne har hatt det. Og hvorfor skal ikke jeg få forsøke meg som blogger / influencer? Jeg tenker at jeg får være meg og skrive om det som jeg syns er greit.

Jeg tar opp tema som har ulike alvorlighetsgrad, og noen innlegg er mer seriøs enn andre. Og så får jeg også en del spørsmål og tilbakemeldinger fra folk og da bruker jeg bloggen til å respondere på det. Jeg er en ung og glad gutt som ikke vet alt om livet, men jeg har lyst til å bruke «bloggerstemmen» til å skrive om tema som betyr noe for unge i dag.

Det er en spesiell tid for meg for tiden, både pga min sykdom som dessverre har forverret seg, men også fordi jeg prøver noe helt nytt som å være blogger. Men jeg liker det jeg liker livet mitt veldig godt for tiden, og da ønsker jeg å fortsette med det. Så min oppfordring i dag er egentlig at folk må gripe de sjansene man får og leve livet som de vil uansett hva andre mener!

Spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

1 kommentar
    1. Hva var det som gjorde at du og Sofie valgte å flytte til Oslo? Hvorfor flyttet ikke Sofie til deg i Bergen? Savner du Bergen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg