Mario, er du alltid så tan?

Annonse! 

Hei folkens! Nå går helgen mot slutten, og jeg har hatt en så bra helg med Sofie! Vi har fått kjøpt oss sofa og bare tatt livet helt med ro. Vi trengte begge en helg der vi fikk lade batteriene litt.

Jeg tenkte å svare på noe folk har spurt om i lengre tid, brunfarge min og hvordan jeg klarer å være så brun selvom jeg er i Norge.. Jeg har alltid vært opptatt av å ha en fin og brun farge. Når jeg var yngre var jeg plaget med at jeg mistet brunfargen veldig fort! Nå de siste årene har det blitt mye bedre. Sannheten bak dette er at etter jeg begynte med betakaroten Premium , det gjorde at huden har blitt sterkere og fargen mer varig! Betakaroten premium gjør at du får

  • Raskere brunfarge
  • Beholder fargen lengre
  • Ekstra beksyttelse mot solen
  • Forebygger soleksem

Nå som det går mot sommertider kan det være lurt å starte tidlig med forbredelser til den perfekte brun farge. Jeg har allerede startet mine forberedelser med betakaroten premium!

Betakaroten premium er faktisk helt perfekt! Jeg bruker den kraftigste betakaroten man får tak i, 15 mg! Har fått muligheten til å gi dere et veldig godt tilbud, klikk HER. 

Anbefaler deg å prøve dette, og gi meg gjerne dine erfaringer med betakaroten i kommentarfeltet når dere har fått testet!

Mario

10 kommentarer
    1. Tar jeg det dagen jeg skal ut og sole meg eller begynner jeg allerede nå og mens jeg går rundt i sola neste dagene så blir jeg mer og mer brun? Og er d en pille hver dag da?

    2. Syns virkelig dere bloggere kan skrive det negative med produktene også. For å ikke snakk om å informere om at man aldri bør bruk de mer enn 14 dager avgangen.

      Farlig for røykere og astmatikere
      Flere store studier viser økt risiko for lungekreft blant røykere hos gruppen som tok kosttilskudd med betakaroten.
      Røyker ikke men har astma. Så vær så snill å informer om sånt når dere først skal reklamere for noe. Ta vare på de små forbildene deres som tenker at siden du går på det så kan jeg også det.

    3. Liker at du reklamerer for betakaroten når du sier at du får brunfargen fordi du er halvt spansk ellerno…. gir ikke mening

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg