MIN ÆRLIGE MENING OM SEMIFINALE DELTAKERNE!!

Vi er i uke 11, semifinaleuke. Det har vært en tøff uke på Paradis Hotel, og det blir flere tøffe beslutninger og valg for oss som er igjen. Jeg kan ikke skrive dette innlegget uten å kommentere litt på alle tilbakemeldingene jeg har fått den siste uken, for jeg må innrømme at det har vært en tøff uke her hjemme også. Det har vært mange hatmeldinger, mange har sendt ganske drøye meldinger til både meg og Sofie. Jeg blir ikke lenger irritert, bare jævlig oppgitt. For noen uker sider skrev jeg et innlegg om mitt førsteinntrykk av de andre deltakerne på Paradise. Jeg har lyst å fortsette på den, fordi etter 11 uker på Paradise så har vi lært hverandre å kjenne litt bedre.

Thea-  Etter å ha blitt kjent med Thea, var Thea en person jeg fikk ett godt forhold til inne på PH. Flott jente med både humor og empati. Vi spilte mot hverandre, og vi hadde en del saftige krangler underveis

Jamilla-  Hun var kanskje den personen jeg ble mest irritert over inne på hotellet.. Meg og Jamilla likte rett og slett ikke hverandre der inne. Men hun var også en person med flere sider, og Jamilla var virkelig en som var gøy å feste med. Etter Paradise tror jeg vi begge har fått helt annet inntrykk av hverandre! Jeg ser en helt annen Jamilla på utsiden enn inne på hotellet, noe som gjør at vi er venner den dag idag!

Adrian- Spillmessig var Adrian min største konkurrent og vi hadde veldig mange diskusjoner der inne. Utenom spill er Adrian en herlig fyr som er jordnær og ærlig. Var alltid like overrasket på hvor flink han var på å holde seg saklig i diskusjoner, noe jeg har litt å lære av…

Marthe– Marthe var alltid positiv og smilende. Av og til var det litt irriterende for hun var positiv i de mest håpløse situasjoner. Når du vet at ting ikke går så sier Marthe ” vi finner en løsning på det. Er en veldig god egenskap men også litt irriterende iblant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sofie- En mer godhjertet person en Sofie skal du lete lenge etter. 3 ord for å beskrive henne er: Vakker, morsom og lur. Hun var der for meg uansett hva, og gjorde PH oppholdet mitt så bra. I denne perioden på hotellet innser jeg at mine følelser for henne er langt sterkere enn hva jeg hadde selv turt å kjenne på..

TIX- TIX var den personen jeg kunne si alt til.. Veldig rart å si, men følte at vi hadde vært bestekompiser i mange år inne på Paradise. I semifinaleuken er jeg glad jeg hadde hans støtte og hjelp. TIX bryr seg om alle og er bare god og snill. Han er virkelig den personen jeg tok mest feil av i forhold til førsteinntrykk.

Bettina– Ja, hva skal jeg skrive.. Bettina var mye av alt. Jeg likte hennes gode sider, og hennes gode humør, men vi er i en periode på hotellet der vi begge er irritert og skuffet over hverandre.

Severin- Aldri i hele mitt liv har jeg møtt en person med så mye energi som Severin. På fester hadde vi det så gøy sammen og han var utrolig morsom! Spillemessig var vi på helt forskjellige plan, og vi begge kokte nok litt i toppen av hverandre.

Henrik- Henrik var den personen med minst filter, han sier akkurat det han tenker på. Han og TIX ble mine to bestekompiser inne på hotellet. Jeg satt så utrolig stor pris på Henrik utenom spill også, han tok så godt var på meg og bidro med utrolig mye godt humør og hadde masse omsorg for egentlig alle.

Vi mennesker er mye mer enn førsteinntrykk og ytre utseende. Hver og en av oss har mye inne i oss selv. Selv om vi er i uke 11 så har vi i virkeligheten ikke vært der i mer enn ca 6 uker totalt. Flere av årets deltakerne har kommet og gått underveis. Det jeg skriver her er min personlige oppfatning av de andre nå som vi er kommet til semifinaleuken. Jeg kan ikke gjøre så mye med folk som ønsker å bruke tiden sin på å sende meldingen med hat og dritt, men jeg ber iallfall dere som «støtter» meg om å ikke skrive hatmeldinger i sosiale medier til mine motstandere. Vi er gjerne motstandere på PH, men alle er allikevel mine venner.

Nå er det 6 episoder igjen, hvem tror dere vinner Paradise hotel 2019?

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

 

57 kommentarer
    1. Hvorfor er du så respektløs mot kvinner? Litt morsomt at Bettina skal si god natt til deg når du hadde sex, ofret henne, klikka og ignorerte henne hele dag. Kjære deg hvor er logikken??

      1. Hold kjeft plis, han spurte ikke etter denne kommentaren han lurte på hvem vi trodde vant PH 2019

      2. Man må tenke på seg selv inne på hotellet, hvorfor melde seg på hvis du ikkevil gi alt for å vinne? (Potensielt såre personer)

        1. Om det stemmer, hvorfor i hel##ett# er DU nødt til å spoile og ødelegge mye av spenningen og gleden for MEG og MANGE ANDRE? IDIOTISK gjort av deg og veldig frekt å skrive det her som mange av TV-serene leser………..Blir så irritert……

    2. Bettina valgte det selv å ligge med Mario synes hun har skylden i seg selv, hun ville jo ta hevn på Sofie det var derfor hun brukte mario, for å bruke det mot han også, hun fortjente det hun fikk. Hun ga seg selv.

      1. Valgte selv?
        Ja huff. Mario var jo selvfølgelig helt uskyldig i dette her og ble utnyttet på det groveste stakkars. Er jo selvfølgelig han og ikke de to jentene, som vi andre har trodd blitt RUNDLURT i flere uker nå , som er offeret. Selvfølgelig er det slik det er. Huff – jenter ass! Som utnytter menn på denne måten. FY skam!
        Tenk å ufrivillig måtte ha sex to kvelder på rad?

    3. Mulig jeg har sagt det før, men jeg syntes virkelig det står respekt av måten du står for ditt eget ‘crap’ for å si det sånn. Vi alle driter oss ut her i livet (selv de som liksom skal være så skinnhellige i kommentarfeltet). Forskjellen går på hbvordan man håndterer konsekvensene, og med tanke på hvordan ditt forhold til Sofie er i dag, har du jo åpenbart gjort dette på den best tenkelige måte..
      Ang. hvem som vinner, syntes jeg Thea, med Sofie som en god nr 2 fortjener det aller mest blandt jentene, og du & Henrik blandt guttene i og med at det er dere som har spilt mest & best. Dersom TIX står i en finale, tror jeg imidlertid han vil være vanskelig å slå, da han har klart kunsten å holde seg inne med alle fra dag 1

      (Gratulerer så mye med listetoppen i dag, b.t.w)

    4. På en måte, syntes jeg synd i deg etter disse to episodene , men det er fordi jeg ikke kommer over hvor dum du er (hvert fall inne på PH) Ligger med en som helt klart ville ta hevn, selv om du hadde et så godt forhold til en som du stod utrolig sterkt med, løper rundt til begge to som en hund for å beklage seg og trøste, ikke har peiling på det du sier, og babler uten å tenke seg godt om.
      Hele sesongen var du bare en kylling uten vett oppi hue, beklager.

    5. Du og sofie vinner ph ganske trist men jeg vet det. Skjønte det etter farmen uka måten du kjempet på å li på hotellet. jeg liker deg ikke mario, men kanskje du er mer snillere på ekte. synd at du og sofie vinner ph men sånn er det i verden det er de populære og vite som alltid vinner. syns du er en herlig person liksom du er morsom og liker at du viser følelser på tv. at du griner i blandt, men ellers måten du har oppført deg mot jentene og generelt alliansen til thea er ganske forkastelig. Temkte at første gangen du sendte bettina hjem og måten det ble gjort på jeg gråt innvendig selvom det var på tv følte jeg at det var som hun var en vennine av meg det skjærte i hjerterota. så tenkte jeg vent ikke døm mari det er fortsatt lenge igjen av ph kanskje han forandrer seg. men nei fortsatt samme gamle og det vet du innerst inne selv. du for mye hat og kanskje du tra dette som e n hat kommentar det vet ikke jeg jeg kjenner deg ikke kanskje du er snill. men liker at kine,sofie,thea,jamilla.severin og adrian vet ikke om det er flere har sagt at du er falsk på tv. du er falsk marioar sagt det og har vært med deg i lengre tid.de sagt noen av de har angret andre ikke, men føler at hvis de på hotellet som så føler jeg at jeg tar hintet ganske lett. GANSKE DRITT AT JEG SITTER FOR EN SKJERM ANONYMT OG FORTELLER DEG DETTE KUNNE LIKE GODT SAGT DET FACE 2 FACE. MEN DET HAR JEG IKKE MULIGHEETEN TIL. JA JEG HAR LITE LIV OG GIDDER OG SKRIVE DETTE MEN JA JEG HAR IKKE LIV.

    6. Hei Mario! Heier stort på deg!
      spørsmål: Hvilket lag heier du på i premier leauge/la liga
      spørsmål: Du burde begynne å vlogge på snapchat!
      spørsmål: kunne du spurt TIX om han kan forsette å poste youtube videoer på hans kanal?¨
      spørsmål: Har du og Sofie snakka om å få barn i framtiden?
      love u Mario 🙂

    7. Har hørt rykter om at andreas og marthe vinner ph 🤔🤔
      Ps du er en ekte legende az mario 😂👌💯

    8. Hei! Heier på deg!! Men jeg lurte bare på om du og Sofie er helt chill nå, med tanke på det som har skjedd på PH denne uka?

      1. Denne sesongen startet med veldig lite allianser men mot slutten har det vært veldig tydelig.. har ikke sett så mange sesonger tidligere så jeg vet ikke

    9. Prøver å slenge døra i ansiktet på ei jente.. bli fysisk mot ei jente.. trodde du hadde nådd bunnen men visst ikke..! Æsj for en fyr!

    10. Hvordan kan du egentlig si at du og Sofie er like gode når du hadde SEX med Bettina TO ganger, men når Sofie KOSET med Henrik var dere like gode?????

    11. Du skriver at du ikke kan kan poste dette innlegget uten å kommentere alle tilbakemeldingene du har fått denne uken, men hva med å kommentere oppførselen din som vises på TV? Du har gitt uttrykk for at du har dårlig samvittighet overfor Sofie, men jeg kan ikke se at du har reflektert noe over hva du faktisk gjorde mot Bettina? Jeg tror du kunne ha tjent mye på å skrive et innlegg som viser at du har tenkt over hvordan du behandlet disse jentene, der det kommer frem at du faktisk forstår at det var feil. Jeg skjønner at det må være tungt å motta så mye kritikk som du gjør i disse dager, men det er likevel vanskelig å få noe særlig sympati når du er så lite ydmyk. Du kommer til å fremstå som et mye bedre forbilde om du tar skikkelig avstand fra oppførselen din der inne. Det hadde jeg respektert.

    12. På instagrammen din har du på storyen din et bildet av kommentarfeltet her og skriver «svarer på alle spørmålene deres». Du har svart på to og oversett resten. Du svarer sjeldent på spm. Så det et kanskje ikke bare thea som holder på med clickbait som du påstår? 🤔🙈

    13. Heier på dere Mario og Andreas!👏🏼 Kan dere lage en video sammen? Q&A eller noe annet gøy?😍🤪

    14. Nå har jeg spesifikt klikket meg inn her, og på Sofie sin blogg for å legge igjen en kommentar.
      Det du gjorde mot jentene inne på hotellet var ufyselig. Du leker med 2 jenters følelser, du er kron idiot i alle diskusjoner og så dobbelt moralsk som det går an å bli. Når det er sagt…. SOFIE BRUKER DEG!!! hvor lenge ligger du på topplisten? hvem av gutter fra ph sesonger er fremdeles kjente personer med inntekt? Staysman og Petter Pilgaard.

      Sofie var kjent før du skjekket inn, hun er en flott jente å se på. Hun er pr kåt for alle pengene. Hun har vært med på alle mulige ting som får henne i rampelyset. Lord Audun, Love I og nå norsk PH? kjære deg. Du er en forbanna brikke i livet hennes. JA DU DRET DEG UT PÅ TV! men hun er en heks selv. Manipulerer og bruker deg for alt hun har og eier. Hun ber spesifikt Henrik om å ta på hennes kjønnsorganer, noe jeg syns er mye mer ubehagelig å se/høre på … enn at noen har sex på tv. Sex er naturlig. Sofie bruker kun dette på tv for å gjøre deg sjalu.. som nevnt over, damen slever etter pr. PAKK SAKENE dine Mario, eventyret ditt er over etter sommeren når EOTB er tilbake. Sofie dessverre vil komme langt og tjene fett på dette. OM du hadde falt for Bettina, hadde ikke dette skjedd. Hun ville hatt deg uansett hvordan det ble i etterkant av ph. SOFIE der i mot bruker deg.. jeg lover.. vent å se.. vi snakkes September/oktober 2019.. Da er du singel, blakk og en kron idiot. KOM DEG VEKK før det er for sent

      1. Oij oij for noen sterke meninger og synsinger det kom her da. Regner med du kjenner disse to siden du skriver slik?!
        Veldig veldig stygt skrevet og masse hat her. Men du vet vel hva du snakker om siden du tydligvis (siden du kan uttale deg slik) kjenner disse to?!
        Til alle dere andre lengere opp her… TENK LITT FØR DERE SKRIVER disse hat meldingene. Mistenker mange fjortiser eller mye sjalusi siden dere lirer ut disse kanonsalvene!!

        Jeg håper Mario og Sofie vinner hele dritten og kan dere bare sitte der ned deres fordømminger.
        Alt hatet disse to får for at de har vært med i et tv program syns jeg er helt borti staur å vægga!

    15. kan du slutte å skrive «meg og Sofie» ?! Det skrives «jeg og Sofie» det høres ut som en 10 åring som skriver. Hvis du skal blogge må du virkelig klare å skrive riktig

    16. Håper enten du eller Henrik vinner for jeg synes det er dere som virkelig er verdige vinnere, samtidig håper jeg du og Sofie vinner, er nordlending selv så hadde vært kult at en nordlending vant!❤️

    17. Jeg synes Thea er verdig , nå som Tix røyk vet jeg ikke av guttene så kanskje Adrian, av de som er i finalen. Han har spilt alle kortene sine riktig i mine øyner.

      Der jeg synes du og Sofie er minst verdig. Jeg likte ikke spillet deres, synes det var veldig skittent og gikk veldig mye på å sende blandt annet Marthe i fare flere titall ganger.

      Måten du har behandlet Bettina på fra hele PH utfra mitt synspunkt som en seer, er helt, jeg har ikke ord. Hun ble totalt utelukket og kastet ut fordi du dreier deg ut. Hun var jo betatt av deg. Hun kom tilbake helt destruktiv stakkars. Hun er jo ikke annet enn herlig. Du kvelte latteren hennes. Jeg håper du har ordnet opp med henne..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg