Min bestekompis må avlives..

Hei folkens.. Nå er meg og Sofie på roadtrip i Italia! Vi koser oss utrolig masse, men igår fikk jeg en telefon hjemmefra. Hunden min har begynt å bli syk, så han må avlives..

Nå har vi hatt Zizo i 13 år, vi fikk han når jeg var 8 år. Det er utrolig rart hvor tett bånd du kan få til hunden din.  Den blir din bestevenn , den er der for deg uansett hva og alltid smilende og fornøyd når den ser deg.

Heldigvis får jeg kommet hjem til Bergen og sagt skikkelig farvel før han må avlives. Gruer meg skikkelig til dette, men samtidig vet jeg at han har hatt ett utrolig bra liv med oss! Takk for alt gode Zizo❤️

-Mario

10 kommentarer
    1. Så skjønn hund Det var trist å høre. Men bedre at den blir avlivet enn at den har det vondt. Godt at du får kose med den og tatt farvel før den blir avlivet. Mistet hunden min for noen måneder siden og tårene begynner å renne hver gang jeg tenker på den. Det gjør så vondt Vi har heldigvis mange gode minner og opplevlser å se tilbake på da vi hadde den

    2. Føler med deg Mario❤️ Mistet nylig hunden min jeg hadde hadd siden jeg var 5 år, og jeg elsket han utrolig høyt😔 Håper det går bra med deg framover❤️

    3. hjerte mitt knuser for deg <3 kondolerer så masse. trist og tenke på, heldigvis en "lettelse" og tenke at han får det bedre om han har det vondt 🙁 <3

    4. Åå så trist 💔 vet hvordan det er å miste sin firbeinte venn, mista katten min i fjor og svaner den enda selv om vi har fått oss ny. Kondolerer ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg