MINE BESTE SERIE TIPS!!

Hei folkens. Håper alle har hatt en bra dag i solen. Jeg har ofte fått meldinger om jeg har film tips eller serie tips. Tenkte derfor å skrive ett innlegg om hvilke serier og jeg liker best!

Helt perfekt: Er så sykt kleint og se på, men samtidig så morsomt. Thomas Gjertsen er etter min mening en av Norges beste skuespillere. Så visst dere har lyst på en serie der dere ler masse vil jeg anbefale helt perfekt.

The Rain: The rain er en dansk serie som er veldig spennende. Den handler om at det begynner å regne i Danmark og plutselig er det slik at visst du blir truffet av regnet så dør man. Hørtes kanskje ikke så gøy ut men den er sykt bra.

Home and away: Home and away har jeg sett på i snart 8 år. Jeg blir seriøst aldri lei, så visst dere har lyst på en serie som aldri tar slutt anbefaler jeg Home and Away.

Prison Break: Prison Break er en klassiker som sikkert dere alle har sett. Visst dere ikke har sett den er det noe dere må gjøre så kjapt dere kan. Tror faktisk det er den beste serien jeg har sett.

The Affair: Meg og Sofie startet på den for noen uker siden og nå har vi sett den ferdig. En sykt merkelig men samtidig en utrolig spennende serie. Det handler om at en mann som er gift har en hemmelig afære med en annen dame. Anbefales virkelig!

Grey’s anatomy: Visst dere liker serier om sykehus og virkelig drama serier så må dere se Grey’s. Jeg digger hvertfal Grey’s, du får så tilknytning til skuespillerne noe som gjør det ekstra spennende

Har dere noen serie tips eller tips til filmer? 

-Mario

 

 

 

5 kommentarer
    1. DIGGER at du som gutt er så trygg på deg selv at du sier at du liker home and away og greys anatomy. Er jo sett på som jenteserier. Veldig glad i Greys selv:)

    2. Døtidansing anbefaler jeg er kul og se på jeg digger sangene til den filmen de som dansa der var flinke og danse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg