MINE IRRITERENDE UVANER!!

Hei Folkens! Jeg tenkte at dere skulle få bli litt bedre kjent med meg, så jeg har tenkt og dele mine IRRITERENDE uvaner..

👎. Jeg er veldig dårlig til å svare på tekstmelding og telefon og grunnen til dette er rett og slett at jeg alltid tenker orker ikke nå, eller “svarer snart”.  Det ble virkelig ikke bedre etter at jeg var med på PH. Da har jeg blitt enda dårligere..

👎.Jeg ELSKER å stalke andre mennesker på Instagram, selv om jeg vet dette høres skikkelig creepy ut. Jeg synes bare det er så spennende å være innom profilene til totalt ukjente mennesker og vennene mine. Jeg kan faktisk sitte i flere timer å se på Instagram-bildene til profiler jeg liker eller synes er spennende. Jeg har faktisk en egen bruker på Instagram som jeg bruker til stalke profil, hahah hørte nå hvor sykt det hørtes ut.

👎.Jeg MÅ dusje minst 2 ganger om dagen. Visst ikke jeg dusjer minst 2 ganger om dagen føler jeg meg  ikke ren hahah. Det verste er at jeg vet det ikke er sant men gjør det selvom.

👎. En av mine verste uvanner at jeg alltid tar meg på niplene, vet dette hørtes sykt rart ut og jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg gjør det..

👎. Jeg HATER å tape, uansett hva det gjelder visst jeg taper kan det ødlegge hele humøret mitt.

👎.Jeg biter negler hele tiden, er så sykt irriterende at jeg ikke klarer å slutte med det!

👎. Jeg må alltid trene etter jeg har spist usunn mat. Noen vil si at dette ikke er en uvane, men jeg syntes det er så irriterende..

👎. Jeg er veldig dårlig med penger, noe som IKKE er bra. Jeg er veldig flink på å bruke penger og ikke spare, noe som er VELDIG synd og irriterende.

Håper alle har en fortsatt fin Søndag!!

Har dere noen spørsmål eller irriterende uvaner? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

6 kommentarer
    1. Du kan kjøpe gjennomsiktig neglelakk som smaker skikkelig dårlig for og slutte og bite negler;) kjenner mange som bet negler før men sluttet med det etter de begynte med den neglelakken.

    2. Flaks at du tok telefonen da jeg ringte!❤️
      For en syk syk opplevelse og snakke med idolet sitt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg