Mine største hemmeligheter!!

1. Jeg har en sykdom som jeg må på behandling for en gang i måneden, jeg lover at jeg skal dele dette med dere snart. Er bare at jeg må føle meg klar til å fortelle det.

2. Jeg ble meldt på Paradise Hotel av noen kompiser.

3. Jeg skal være med i et nytt TV program. Jeg skal skrive mer om dette når jeg får tillatelse fra produksjonen.

4. Jeg har tidenes konkurranseinstinkt, kan ikke spille ludo med familien i frykt om at jeg taper og det blir dårlig stemning.

5. Familien er det som betyr mest for meg, så jeg er veldig overbeskyttende når det kommer til dem.

6. Alle mine tatoveringer har en spesiell betydning for meg, de er alle nøye gjennomtenkt og ingen av dem er tatt uten at jeg har tenkt meg om.

7. Jeg slet utrolig mye med vekten når jeg var mindre. Det er først de siste årene jeg har skjønt at man må være fornøyd med seg selv uansett hvordan man ser ut. Noe av grunnen for at jeg ikke skjønte det tidligere er pga jeg har hatt så dårlig selvtillit.

Dette bildet ble tatt i 2011

8. Jeg har vært i ett forhold tidligere der jeg ble skikkelig såret, så jeg er veldig redd for det samme skal skje igjen.

9. Jeg bor hjemme med familien men har planer om å flytte til Oslo i nærmeste fremtid.

10. På instagram har jeg 2 profiler, en privat instagram der jeg har private bilder som kun de nære får se og en offentlig som jeg bruker mest tid på!

 

Har dere noen spørsmål om hemmelighetene mine? Eller har dere noen hemmeligheter selv?

Skriv i kommentarfeltet, jeg svarer! 

-Mario

41 kommentarer
    1. Hei! Synes du det er greit at folk spør om å ta bilde med deg? Vi såg deg på danskebåten,men vil ikke spørre om bilde om det ikke er greit for deg!

    2. Har du tenkt til å begynne å lese og svare på dm’s?❤️❤️ Stor fan og heier på deg og Sofie🥰

    3. Skuffende å se at de du var ‘glad i’ på ph, som du gråt for da de måtte dra.., var også de du ville ha ut i samråd med Sofie. Dette vil jeg se på som en dårlig venn og ser ikke bra ut på TV. Hvordan vil du beskrive deg selv som person?

      1. Inne på Paradise er det ett spill og det er veldig vanskelig og vite hvem du kan stole på eller ikke. Du blir veldig glad i alle sammen, og det er trist når folk sjekker ut nesten uansett hva..

    4. Hei. Eg forstår veldig godt at dikkan er med i PH og at alt som vises på TV ikkje er alt som skjer i løpet av de 24/7 innspillinger.
      Men kunne du og Sofie tenkt dikkan og ordna opp og skværet opp med Bettina og legge PH spillet bak dere.? Dere sier det selv at det er et spill men hvorfor da ikke ordne opp? Å deres allianse gruppe ditsja jo også deres nærmeste ut en etter en. Du er en god gutt Mario, ordne opp med folk som kan gi dere posetiv innputt og ikke la et tv program reality ødelegge. 🙂 klem

      1. Det ligger veldig mye mer i mellom enn bare spillet på Paradise.. Er ikke bare vi som burde prøve å fikse opp er hun også.. så nei tror nok ikke det blir mulig

          1. Så hvorfor leser du bloggen hans da? Du er jo interessert i å lese bloggen hans hvis du går inn på linken. Det var du som gikk inn på linken, liker du han ikke; da kan du rett og slett unfollowe. og hvis han irriterer deg er d ikke noe vits i å kommentere på det. Mario er en herlig person. Alle på Paradise blir framstilt så annerledes enn det de er i virkeligheten. Takler du ikke personligheten hans, IKKE les bloggen. IKKE følg han. Dette er ditt valg. DITT valg, min venn. Til deg Mario, stå på videre. Du er god, heier videre på deg i fremtiden i livet ditt. (ikke bare inne på ph) Gjør d som gjør deg glad. Ikke lev i fortid, lev i nåtid. DU ER SUPER.

    5. Synes det er fantastisk at du er så ærlig og oppriktig! Å du ser bra ut, men at du er fornøyd med deg selv er viktigsk 🙂

    6. Jeg sliter også med selvtilitten og vet mye om hvordan det føles. Jeg håper virkelig at alt skal bli bedre med de hatkommentarene du får❤️ Hvordan er forholdet mellom deg og Sofie nå?

    7. I see.
      Men er det sånn at hun var full av faen mot dere eller er det flere sider av saken.
      Dere er jo voksne alle mennesker som er med der. Skjønner ikke helt logikken deres. Alle sier at det er et spill. Var det sån at hun ikke brydde seg om dere eller hva er liksom årsaken. Jeg har ikke sett et sted jeg som hun har pratet om dere eller sagt et vondt ord. Men det er vel mye vi ikke vet. Uansett ting er ikke så ille at man ikke kan ordne opp. Da må man være ganske bitter 😀 ønsker dere ei god påske 🙂

    8. Eller som godt voksne eldre mennesker seier. Er at ingen problem er så store at det ikkje gjeng an og løyse dei. Har stilt ho det samme og ho sa ja 🙂 er det dere da som ikke vil, hun har jo besvart mange steder at hun kunne tenkt seg og ordnet opp.
      Hugs på det da Mario, som er et godt forbilde og kommer til og få mange seere. Ingen problem æ så store at det ikkje gjeng an og løyse dem.

    9. Hvordan har det at du var med på PH påvirket familien din? For eksempel ble jo Enriqe svartelistet på skolen sin på grunn av deg?

    10. Jeg må bare spørre om en ting… Hvordan gikk det under innspillingen av pH hvis du må ha behandling en gang i måneden?

    11. sykt bra at gutter/menn kan fortelle at de sliter/slet med vekt og at det ikke bare er jenter/kvinner som gjør det!

    12. Er det ikke bare å bli sammen? Regner ikke med dere puler noen andre enn kun dere to? Jeg vil si at dere er et par, og er sammen med hverandre mye. Det går jo fint Ann med avstandsforhold, skjønner ikke hvorfor dere ikke bare blir sammen, dere kommer til å få like mye visst ikke mer jobb i fremtiden.

    13. På starten av paradise likte jeg deg ikke helt, men etter hvert på paradise når jeg fikk se mer av deg, begynte jeg å like deg mye mere. Jeg synes du er en flott person og at du tør å legge ut personlige ting som sykdom og annet er kjempe kult. Stå på videre #teamSofieMario

      1. Det har sittet langt inne å skrive om noen av tingene jeg har skrevet om, men når jeg får så gode tilbakemeldinger gjør det meg enda mer motivert!

    14. Må åsså gå på behandling hver mnd pga en sykdom jeg har.. håpe alt e bra me dæ! Stå
      På!! Heie på dæ og Sofie ❤️

    15. Mulig noe uetisk av meg, men blir så fryktelig nysgjerrig når du skriver at du er syk og må behandles en gang i måneden. Hadde du denne sykdommen da du var på PH, eller har du fått/lagt merke til den i ettertid? Skjønner du ikke vil fortelle hva det er enda.. god bedring!

    16. hadde du sykdommen på paradise hotel? å i såfall, hvis du måtte på behandling 1 gang i måneden, hvordan?

    17. Hei! Hvordan gjorde du det angående sykdommen din inne på ph? Tenker hvis du må inn på sykehuset en gang i mnd? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg