MITT FØRSTE BLOGGINNLEGG! SVARER PÅ SPØRSMÅL FRA DERE.

Hvorfor starter du med blogg?

Jeg starter med blogg fordi jeg har i en god stund tenkt på at jeg vil få ut mine meninger. Det å blogge gir meg en frihet til å skrive akkurat det jeg har på hjertet. Blant annet om hva jeg tenker og føler om forskjellige ting på Paradise Hotel, og hvordan livet mitt er og har blitt i tiden etter. Jeg vil ha fokus på hvordan ting er fra mitt synspunkt, mine tanker og skrive om hva jeg gjør når jeg ikke er på TV.

Hva er greien mellom deg og Sofie? Kunne det blitt noe mer mellom dere?

Det har vært veldig mange spørsmål om hva som er greien mellom meg og Sofie. Sofie har betydd masse for meg i perioden inne på Paradise Hotel og spesielt i tiden etter. Jeg har blitt utrolig glad i henne og trives så godt i hennes selskap. Vi er ikke i et forhold nå, men det er mest fordi Sofie har veldig mange prosjekter og ting som skjer fremover som hun vil ha fokus på. Det respekterer jeg, og det er fordi jeg vil hennes beste og unner hun all suksess. Det kan absolutt bli noe mer mellom meg og Sofie i fremtiden. Jeg har ikke møtt en mer godhjertet person enn Sofie, så vi får se hva tiden bringer 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan vil du beskrive deg med 3 ord?

Omtenksom, morsom og spontan.

Er det lett og skille mellom vennskap og spill etter du kom hjem?

Når jeg bestemte meg for å være med på Paradise Hotel trodde jeg at det som skjedde innpå Paradise Hotel skulle forbli på hotellet. Jeg skjønte fort at det ikke ville bli slik, når jeg så hva folk sa og gjorde mot hverandre. Inne på PH blir det bygget opp allianser og folk sier og gjør ting mot hverandre som ikke er bra. Det er rett og slett vanskelig og godta dette når du kommer på utsiden. Etter PH har det vært en veldig splittet gjeng, og det virker nesten som at alliansene har blitt med hjem til Norge. Jeg har kontakt med de fleste idag, men enkelte forhold bærer fortsatt preg av spillet på PH.

Hvordan har livet vært etter Paradise Hotel? 

Tiden etter Paradise Hotel har vært veldig tøff for meg. En ting har vært det som har skjedd på Paradise Hotel og hvordan ting har blitt klippet, (det kommer et eget innlegg om det). Men det som har vært tøffest er ting som har skjedd i privatlivet mitt. Det er veldig mange tanker og følelser i spill, noe som gjør at jeg går rundt å overtenker veldig mye.

Det er veldig rart hvordan livet mitt har blitt forandret på bare 3 måneder. Jeg gikk fra å være en person i mengden, til å bli en person som blir lagt merke til og får masse oppmeksomhet. Dette er noe jeg syntes er veldig gøy og ikke minst er det noe jeg trives med.

En annen positiv side er alle de gode folkene jeg har møtt, alt fra folk i produksjonen til deltakere. Jeg har fått meg gode venner som jeg kommer til å ha ved min side for resten av livet. Vi står sammen om dette og støtter hverandre på godt og vondt. Jeg får veldig mye støtte fra følgerne mine og det setter jeg stor pris på.

Er du helt norsk?

Jeg er født og oppvokst i Norge, men er halvt spansk. Besteforeldrene mine er fra Spania, og bor på Gran Canaria. Er nok der jeg har arvet brunfargen og smilet ifra:)

Hvordan går det om dagen?

Om dagen går det helt greit, har akkurat vært på Gran Canaria med Sofie og Marthe noe som jeg virkelig trengte. Det er veldig lett å glemme hvordan du selv har det oppi alt som skjer. Det skjer veldig mye i privat livet mitt som tar masse energi og har gjort at jeg har vært veldig sliten og det har blitt litt for mye til tider. Men etter turen med Sofie og Marthe føles det mye bedre! På en annen side er det deilig å få kommet i gang med bloggingen, så gleder meg til fortsettelsen på det.

Hvem var dine nærmeste venner innpå hotellet?

Mine nærmeste på Paradise hotell var TIX, Sofie, Henrik, Tea og Marthe.

Hva er planene dine fremover? 

Planene mine fremover, er først og fremst og bruke tid på familie og venner. Jeg skal selvfølgelig jobbe masse med bloggen, og holder på med flere prosjekter. Skal også starte meg en Youtube kanal, der håper jeg dere kan komme med innspill om hva dere vil se!

 

Er det noe dere lurer på eller vil se mer av i fremtiden?

Jeg svarer i kommentarfeltet

-Mario

36 kommentarer
    1. Hei Mario, eg vil bare si at du he foll støtte frå slektå på Moi! Me heie på deg ønske deg alt godt! 😉

    2. Johoo! Du er flink, lykke til med bloggingen og profjektene framover, blir nok kjekt å følge. Ønsker deg ellers en forsatt fin bursdag og påske. 🤟🏼

      1. Mitt forhold til Bettina, er at vi ikke har noe kontakt idag.. Det er på grunn av ting som skjedde der inne og flere ting som har skjedd etter paradise hotel.

      1. Jeg hadde selvfølgelig ikke likt visst Sofie hadde holdt på med andre gutter. Er egentlig ikke en veldig sjalu person, men når det kommer til Sofie blir jeg faktisk ganske sjalu. Vi er ikke i ett forhold men samtidig er vi ikke med andre.

    3. Vil du si at du behandlet Sofie og Bettina med respekt slik du holdt på å gå frem og tilbake med de, men sier til begge at det ikke er noe med den andre parten?

    4. Hei! Jeg har kanskje fått et litt dårlig inntrykk av deg på ph, men etter jeg leste bloggen din nå satt jeg igjen med noe helt annet! Du virker som en veldig hyggelig person som tørr å vise følelsene sine noe som dessverre er sjeldent å se bland gutter! Men nå liker jeg deg veldig og gleder meg masse til å følge med videre, både på bloggen og tv!

      1. Hei Therese. Det er veldig koselig å høre, litt av meningen med bloggen er at folk skal skjønne at alt som skjer på tv ikke er likt i virkeligheten. Setter pris på hyggelige tilbakemeldinger:)

    5. Hey mario digga deg på PH. Håper du vant!!! Vis du skal feste i telemark replay me for fun time

    6. Hei mario syntes det er så kult at du har startet med blogg tenkte først at det er bare en jente ting men det er siden det var ingen gutter som hadde det før deg.

    7. Hva var grunnen til at du kyssa med Tea Kristine og løy om det til Sofie?
      Du pleide også lyve til Sofie og Bettina og kysse på begge.. Og jeg skjønte aldri hva som var grunnen til det?

    8. Angrer du på hvordan du var mot Bettina og Jamilla inne på paradise hotel? Uavhengig av ting som kan ha skjedd i ettertid. Ser du at du kunne gjort ting på en annen måte? Har du beklaget deg ovenfor de i ettertid?

    9. Har du ikke fått noen negative kommentarer på at du ligger og runker inne på hotel i samme seng som sofie mens hun såver?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg