Morgenrutinen min

Hei dere.Nå er jeg akkurat ferdig med alt jeg gjør hver eneste morgen. Jeg har faktisk faste rutiner på det jeg gjør, så tenkte og dele med dere hvordan en morning for meg ser ut..

Hver eneste morgen har jeg alarm klokken 9 også slumrer jeg til halv 10-10. Har aldri vært noe fan av å slumre, men etter jeg møtte Sofie har hun lært meg at det er sykt deilig. Jeg står som oftest opp først, det første jeg gjør da er å ta en dusj.. Etter jeg har tatt en dusj og virkelig våknet, tar jeg medisinene mine, før jeg pusser tenner. Så tar jeg ut av oppvaskmaskinen som jeg alltid setter på kvelden før.

Når alt over er gjort, setter jeg meg ned og begynner å skrive blogg. Det gjør jeg frem til Sofie står opp, da lager vi frokost sammen før vi begge skriver blogg i 1-2 timer. Visst det er ting jeg skal gjøre som møter og slike ting, pleier jeg å stå opp en time før. Det er grunnet jeg vet ikke hvordan magen er når jeg står opp, en dag kan den være helt fin og en annen dag kan den være veldig dårlig. Idag har jeg en veldig dårlig dag, så jeg er veldig glad for at jeg ikke har noen planer.

Har dere gode morgenrutiner? 

-Mario

5 kommentarer
    1. Tips: Ikke ha på oppvaskmaskin eller vaskemaskin om natten.
      Hilsen en som mistet huset sitt i brann pga en oppvaskmaskin som sto på om natten og plutselig klikket.

      Fikk også streng beskjed av brannvesen om dette. I verstefall ender det som hos meg.

      Bare et hyggelig råd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg