NAVNENE VÅRES VAR ØDELAGT OG DET VAR LAGT IGJEN EN BESKJED TIL MEG..

Hei dere! Nå har jeg akkurat vært å trent og spist middag. Som dere så på storyen min idag kom jeg hjem til at noen hadde ødelagt navnelappene på postkassen til meg og Sofie. Ikke nok med det så hadde De lagt igjen en lapp til meg.

Som dere ser på bildet skrev de en lapp i tillegg til å ødlegge navnene våres. Det er ikke en big deal, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan synke så lavt.. Jeg og Sofie er at bare hyggelig med folk i nabolaget, så her er det noen som har noe spesifikt imot meg. Syntes virkelig ikke at det er kult når folk holder på sånn.

Alle trenger ikke å like meg eller være bestevennen min, men har du noe imot meg så hold det hvertfal for deg selv. Har lært at jeg ikke kan ha navnet mitt på postkassen lengre, men sånn er det..

Er dere enig om at dette er å gå over streken?

-Mario

6 kommentarer
    1. Vil anbefale deg å skaffe postboks, da leveres posten på nærmeste postkontor, så kan du hente der! Da slipper du å ha navn og adresse tilgjengelig for alle😊

    2. Det er sjokkerene hva enkelte mennesker kan finne på å gjøre. Det er ikke bare langt over streken, det må være en ekkel og ubehagelig opplevelse. Syns det er sykt gjort å gjøre noe sånt

    3. Ja det er langt over streken!! Skjønner virkelig ikke problemet til folk!! Folk er så respektløse delux!! Skulle f.. Med vert om vendt med de folkene som har vert dritt og terrorisert deg så skulle de ha følt på d!! Stå på maro og sophie! Dere er flinke 💕

    4. Nei Mario jeg er ikke enig med deg på prinsipp! Hvorfor skal retarderte halvskaller fortelle deg hva du skal eller ikke skal gjøre? Og skremme dere fra å ha både postkasse og navneskilt er jo typiske bøllestreker, jeg syntes du skal kjøpe en EKSTRA stor ny postkasse med et fint skilt på( helst med plexiglass over navnene,lettere å fjerne tusj/maling osv fra) og la det en gang for alle vise at dere slett ikke lar dere affisere av naboklegger som kommer med slike oppgulp! Det som er ditt er DITT, forsvar det! Never surrender;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg