NOEN INNRØMMELSER!!

NOEN HEMMELIGHETER JEG IKKE HAR FORTALT

-Før var jeg veldig dårlig til å innrømme at jeg hadde eller tok feil.. Det var til og med når jeg visste jeg tok feil.  Jeg var så ekstrem at jeg kunne begynne å krangle skikkelig, bare for å ha “rett”.

-Jeg er verdens dårligste taper. Jeg trodde jeg var litt forbi det å bli sur og irritert når jeg taper, men der tok jeg veldig feil. Spilte kort senest med Sofie og brødene mine igår og når jeg tapte gikk jeg fra bordet. Vet det er teit men jeg kan ikke noe for det..

-Jeg er utrolig følsom, men det er vell ingen hemmelighet. De fleste av dere har sett det på PH!

Jeg er redd for å slippe andre mennesker inn på meg. Har pushet veldig mange mennesker jeg bryr jeg om unna.

– Jeg har lært at man ikke skal angre på ting man har gjort, men heller lære av det. MEN det er likevel en ting jeg angrer så mye på, som jeg ikke klarer å bare glemme..

-Det var Sofie som hjalp meg igang med bloggen min! Hadde det ikke vært for all hjelp jeg fikk av hun hadde ikke jeg ikke klart dette!

-Jeg har utrolig lyst og være med på Farmen eller Skal vi danse. Det er 2 programmer som jeg syntes både er spennende og innholdsrik!

Spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

3 kommentarer
    1. bloggen din er mye bedre enn sofie sinn blogg. er det du angrer på at du lå med bettina? hadde vært gøy og sett deg på farmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg