Nok en reise!

Hei dere! Nå sitter jeg i bilen på vei til Stavanger. Har vært 5 utrolig kjekke dager i Flekkefjord, er alltid godt å være med familien. Jeg skal være i Stavanger til ikveld før jeg flyr til Oslo klokken 20!

Når det skal sies har jeg reist så masse i det siste. Skal bli godt å være i Oslo noen uker uten å reise. Sofie kommer ikke hjem før neste onsdag så da blir det noen dager helt alene. Tror jeg har veldig godt av det!

Vi har lyst å reise på nok en utenlandstur, blir veldig spennende å se hvor vi velger å reise til slutt. Vi har fått masse gode tips fra dere og tror faktisk det blir et av tipsene deres vi velger å reise til.

Trenger jo egentlig ikke å reise til utlandet for å få sol. Har vært så sykt bra vær hjemme i Norge i det siste. Er typisk at den dagen jeg reiser til Stavanger har de meldt masse regn, men jeg er bergenser så det tåler jeg.

Håper alle får en perfekt torsdag, ikke lenge til helg nå!

Hva skal dere i helgen? 

-Mario

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg