OVERRASKELSE!

Hei folkens. Nå har jeg akkurat vært ute å trent på fine Sira. Jeg bestemte meg for en uke siden at jeg skulle reise igår. Grunnen for at jeg ikke har skrevet noe om det er fordi jeg skulle overraske besteforeldrene mine. Har vært så vanskelig å ikke si noe til dere, men mormor og morfar er faste lesere så kunne ikke avsløre noe.

Sofie reiste hjem til Mehamn i går tidlig og jeg reiste til Flekkefjord. Hadde gledet meg så masse til å se reaksjonen deres. Så når jeg kom frem, snek jeg meg inn døren og overrasket dem. Var så utrolig gøy å se hvor glad alle sammen ble. Det gjorde den 7 timer lange reisen så verdt det.

Jeg skal være her en uke før jeg reiser hjem igjen til Oslo. Blir så deilig å slappe litt av fra hverdagen og være litt med familien. Utenom det skal jeg bare nyte finværet og kose meg. Håper alle får en fin mandag og nyter solen😊

Har dere vært i Flekkefjord?

Mario

5 kommentarer
    1. Herlig , B Og Å ble nok glade for å se deg, slik som alle besteforeldre blir 🙂

      Sira er faktisk min hjembygd, fint der.
      Anbefaler å ta turen ned til Flekkefjord, sitte på bryggen på Tollboden Bakeri, å bestill deg en pizza (om ikke smakt før) byens beste det 🙂

      Kos deg på ferie!

    2. Ja jeg bor selv bare en time unna derifra, vært der mye i min barndom, det er så fint der😍 kos deg masse!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg