PÅ TIDE Å SI DET..

Hei alle sammen! Som noen av dere vet så har Sofie reist hjem til familien og venner i Nord Norge for å hente flyttelasset sitt og være med sine nærmeste. Vi har bodd sammen i vår lille boble en stund nå, og jeg har liksom ikke tatt helt innover meg som skjer.. Jeg tenker litt ekstra på hva jeg egentlig føler og hva jeg faktisk vil fremover.

Jeg vil bare få sagt hva jeg føler. Sofie er en så fantastisk, morsom og perfekt jente. Jeg smiler bare jeg tenker på henne. Det er jo en deilig og frustrerende følelse det å være forelsket i noen.. For ja jeg har faktisk blitt forelsket.. For føler hun egentlig det samme, vil vi samme vei? Den følelsen jeg har nå er en følelse jeg aldri har kjent på før. Jeg kjente det allerede under PH, men hun sa tidlig at hun ikke ville ha noe forhold. Og da prøvde jeg å stoppe følelsene å ikke bli såret…Men det er jo nesten umulig å styre de følelsene der. Etter PH har jeg og Sofie vært mye sammen. Det har skjedd hendelser i familien og jeg har vært litt syk. Sofie har hele tiden stått med meg og støttet meg. Noe som har gjort at jeg har blitt så utrolig glad i hun. Forskningen sier at vi mennesker er aller lykkeligst når vi er forelsket, og jeg kjenner meg veldig happy med livet nå 🙂

Forelskelse er menneskenes nærmeste form for naturlig rus, og den gjør deg halvveis gal! Det å være forelsket er på mange måter også veldig spennende. Hva tenker den andre? Tenker hun på meg? Det er mange tanker som dukker opp i hodet når man er forelsket, og det er også det som gjør det så utrolig spennende og frustrerende! Jeg har fått litt pes fra folk på nett fordi jeg er så følsom og sensitiv og gråter…Men jeg skammer meg ikke! Jeg er en person som viser følelser uansett hva folk sier om det..

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

34 kommentarer
    1. Ååååå dere er så utrolig søte sammen! Smelteeeer😍😍😍 har likt dere helt fra starten av PH og håper såååå inderlig mye at dere vinner hele dritten! Dere fortjener det sååå uendelig mye!🤩🤩🤩

    2. Hei! Veldig underholdene blogg:) men jeg lurte på om du tjener noe på bloggen din? Stå på videre! Digger deg!

    3. Gutter som viser følelser er jo så fint! Du og Sofie er så søte sammen og fortjener ikke alt det hatet! Heier på dere i PH og håper virkelig dere vinner for det har dere jobba for!❤️

      1. «Skjønte ikke hva du skulle frem til»? hele innlegget handler om forelskelse, at han har blitt forelska i Sofie. For meg var det ganske tydelig hva han mente 🙂

    4. Gutter som tørr å vise sine sårbare sider også, er de beste. De som skal spille på det å være følelsesløse og tøff hele tiden… Nei… Det gidder hvertfall ikke jeg i lengden..
      Så ingen burde hetse deg for å være følsom, det er bare bra 😊

      1. Hei😄 når sksl du skrive om sykdommen din? Siden du har sagt A men ikke B på bloggen, skal jeg bare innrømme jeg er fryktelig nysgjerrig!

    5. Prøver du å si at dere er sammen? Ingen bryr seg. Slutt å lage så mange innlegg og sak ut av det. INEGN i hele verden bryr seg, det er kun bare du som gjør. Det er bare både flaut og kleint. Det er veldig åpenbart at du prøver å få folk ril å tenke dere er sammen men ikke vil si det enda, helt ærlig vi gir ikke en liten fuck. Måte få det ut så du slutter å dumme deg ut.

      1. Gud, hvor gammel er du? Ingen i hele verden bryr seg? Tydelig så bryr du deg, siden du gidder å lese hele innlegget. Og de som leser bloggen bryr seg. Ro ned. Han sa ikke at de har blitt kjærester en gang. Unødvendig frekke og barnslige kommentarer, skaff deg en annen hobby.

    6. Lille prikk over her… er du 12 år?
      Ingen bryr seg??
      Har du sett hvor mange følgere Mario har?
      Slutt å les om du ikke bryr deg!
      Å for guds skyld slutt med alle negative kommentarene. Det er så lite smart å komme med slike negative og teite kommentarer.
      Det er klart folk bryr seg. Det er ikke greit. Jada Mario er en offentlig person, men det betyr da ikke at anonyme og små . kan sitte trygt på gutte/jente rommet og spekulere ut slike dumme kommentarer, er det vel??
      Jeg blir lei av slike hat kommentarer på denne fine bloggen.
      Vær positiv og et godt medmenneske eller hold kjæft!

    7. Sofie sa hun ikke skulle ha sex med noen av guttene på hotellet i 2019. Har du og Sofie hatt sex? 🙂

    8. Fortsett å vær den du e, det e ingenting dårlig å vær sensitiv og vis følelsa! Selv e æ høysensitiv og vet godt kor utfordrende det kan vær med my følelsa, men det e bedre å ha følelsa enn ikke. Så ikke bry dæ om folk som mene det e negativt, det sir mer om dæm enn dæ 🙂 Du å Sofie e ett fint par 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg