PARADISE HOTEL ØDELEGGER LIVET DITT

Jeg tror alle mennesker har gjort opp en mening om hvordan ting bør være, og om hva folk burde gjør og ikke. Jeg er helt sikker på at om du tenker deg skikkelig om, så kommer du nok på alle rådene, meningene og tipsene du har fått rundt deg og ditt liv. Gjør ditten og gjør datten.

Selvfølgelig skal man ta i mot tips og råd fra andre, for menneske rundt deg vil deg som oftest ditt beste. MEN det er ikke alle råd man skal høre på. Jeg fikk veldig mange råd om hva jeg burde gjøre før jeg meldte meg på PH.

Paradise Hotel vil ødelegge livet ditt. Det var noe jeg fikk høre utallige ganger før jeg bestemte meg for å reise til Mexico. Fordommene rundt Paradise hotel er ikke til å legge skjul på. Med en gang det er snakk om Paradise hotel eller generelt reality TV kommer det alltid kommentarer, at du ikke får jobb i fremtiden, at det ødelegger alt av sjangser videre i livet osv.

Dette mener jeg er veldig feil! Jeg kan være enig at før i tiden var det litt slik, men nå er vi kommet såpass langt at det er mer positivt enn negativt og være med på reality. Ja det er baksider med reality. Men gjør du en god figur, er det akkurat du som kan gjøre en forskjell for de som er yngre.

Jeg har fortsatt samme CV som jeg hadde før PH, jeg er fortsatt samme person. Jeg har grepet en sjanse ikke alle får og er utrolig glad for at jeg gjorde det.

Tenk så annerledes livet mitt ville vært den dag i dag om jeg ikke reiste. Jeg hadde ikke hatt bloggen, mulighetene, vennene jeg fikk og ikke minst Sofie. Det er veldig rart å tenke på at jeg ikke hadde møtt hun om jeg takket nei..

Jeg kan skjønne at personer mener at reality TV ikke er for alle, det er det ikke. Men jeg mener at å være med på reality idag åpner mer dører enn det lukker.

Hva tenker dere? Ødelegger Reality TV livene våres?

Svarer i kommentarfeltet 

-Mario

 

8 kommentarer
    1. Nei herregud, sef gjør det ikke det! Greit nok at det kan få visse konsekvenser for en som har fremstått som en skikkelig drittsekk, men dersom en ligger lavt i ettertid, tar det ikke lange tiden før en er glemt.. Å påstå at PH deltagelse er ensbetydende med å ødelegger livet, går jeg ut fra er et uttrykk for misunnelse, da alternativet er at de ikke har hørt om hverken Petter Pilgård, Stian Thorbjørnsen, Kristin Gjeldsvik/Dennis Poppe, Erik Sæter, Martine Lunde, osv, osv (haha)

    2. Må bare si at det er veldig vanskelig å få jobb innen helse etter man har for eksempel hatt sex på tv (tenker på at du ville inn i sykepleien). Er ikke bare at man gjør ting som viser litt dårlig karakter når det blir mye lyving og slikt, men innen helse er etikk og moral en av de sterkeste faktorene. Har ei venninne som er leder i en bolig for mennesker med helseproblemer og hun har sagt at personer som er med på slike programmer som da viser de dårlige sidene sine offentlig hadde ikke fått jobb hos henne eller hennes kollegaer. De gjør sjekker på nettet, og finner de da ting som viser dårlig moral og etikk er det dårligere sjanse for å gå jobb.

      Men som sagt, kommer helt an på hvilke typer jobber du vil ha!

      1. Er flere Paradise deltakere som er sykepleier idag, så det der er bare tull. Stå på Mario, de kommer til å se den gode bloggen din når de søker på deg også så ikke stress med det😊

        1. Sier selvfølgelig bare det jeg selv har erfart og de jeg har snakket med, sa ikke det var umulig (??) så ja hvis det er det du vil bli så håper jeg du klarer det. Sier bare at ting KAN bli vanskeligere i nooooen felt.

    3. Jeg tror det mange glemmer er at Paradise Hotel er tv og e spill. Uansett hvor dårlige eller gode holdninger man viser på tv, blir uansett klippet av produksjonen til bedre tv for seerne. Ja- som sykepleier skal man vise gode holdninger og yrket omhandler hva som er etisk riktig og ikke. Men der Mario har du virkelig vist det fra en god side gjennom denne bloggen. Jeg har troen på at du ville blitt en god sykepleier Mario og du kommer til å jobbe med det du vil i fremtiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg