Q & A

Hva syntes du om at Bettina sier du har mobbet hun til å ikke være med til Gran Canaria? 

Jeg har ikke mobbet Bettina. Vi har ingen kontakt og som jeg har sagt tidligere sa jeg til produksjonen at jeg respekterer at de tar med Bettina men da blir ikke meg og Sofie med.. Dette Programmet ble spilt 1 uke etter PH og det var veldig dårlig stemning fra alle kanter.

Er deg og Thea venner?

Jeg har ingenting imot Thea og ja vi er venner. Snakker ikke så masse med hun, men det er bare fordi vi er i forskjellige vennekretser!

Har du lappen?

Ja, jeg har hatt lappen siden 2017!

Hva syntes du om at Newa kalte Thea hore?

Syntes ikke det er greit at noen kaller noen hore uansett hva som har blitt gjort eller sagt! Som jeg sa igår vet jeg ikke hva som har skjedd mellom dem så kommenterer bare det jeg vet!

Stoler deg og Sofie på hverandre?

Jeg stoler 125% på Sofie 😉 Er en utrolig god følelse å faktisk vite at jeg kan stole på hun!

Er det noe fra Paradise du angrer på? 

Ja, jeg angrer på at jeg hadde sex på TV..

Jeg så deg med Aleks Meso og Blodprinsen, er dere gode venner?

Er kompis med Aleks, Blodprinsen møtte jeg for første gang på Mandag! Virkelig hyggelig typer begge 2😊

Hva er det du savner mest med Bergen?

Det jeg savner mest med Bergen er garantert familien og hunden min! Er veldig rart å ikke bo i samme by som dem!

Når skal du ha neste cellegift behandlig?

Jeg holder faktisk på med behandlingen nå, jeg går på cellegift behandling hver 4 uke. Dette er min første behandling i Oslo!

Hvordan går det for tiden?

For tiden går det helt greit, er inne i en ganske dårlig periode når det kommer til helsen. Utenom det smiler livet som bare det!

Hva er det verste og hva er det beste med å ha vært med på PH?

Det verste med å være med på PH er alt hatet man får.. Virkelig ikke kult å få stygge meldinger.

Det beste må være alle de bra folkene du møter. Har fått så masse gode kompiser og venninner pga PH

Når skal dere slippe første YT video?

Vi skal begynne å filme vær første video imorgen, så satser på at den er ute til neste uke

Hvor skal deg og Sofie reise i sommer? 

Vi har sett på flere steder, men vi tenker endten road trip i Italia! Eller reise til Hellas, begge steder er sykt fine, så vi får se hva vi ender med!

Hva syntes du om at Sofie har vært med på Love Island? Har du sett episodene?

At Sofie har vært med på Love Island er bare morsomt! Har ikke sett noen episoder, har bare sett små klipp og er så morsomt og se Sofie snakke svensk.

Det som er greien med Sofie er at hun tror hun kan alle språk og dialekter i verden! Hun er flink på noe men er noen dialekter hun ikke kan i det hele tatt, slik som bergensk! Det skal sies at svensk er hun faktisk veldig flink til!

Hva heter du på Snapchat?

Snapchaten min er Marioriera, legget ut noen Mystory’s men skal bli mye flinkere til å oppdatere masse.. 

Har dere flere spørsmål?

Svarer på alle spørsmål frem til midnatt!

-Mario

 

 

 

 

 

 

 

42 kommentarer

Siste innlegg