Q & A

Hvor mange følgere hadde du før PH?

Før PH hadde jeg 1200 følgere!

Hva hadde du i snitt på ungdomsskolen?

Da hadde jeg 4,2 i snitt! Jeg var aldri den mest skoleflinke

Hvor mange dyr har du hatt?

Jeg har hatt en dverg puddel utenom den hunden jeg har nå!

Hva er det verste du vet?

Det verste jeg vet er når folk tygger is, får så sykt frysninger da.

Hvor lenge skal du være i Bergen?

Skal være i Bergen fra idag til Onsdag!

Kan du nevne noe om Sofie som ikke alle andre vet?

Sofie er den største dyre elskeren av alle! Vi stoppet ofte opp i Italia når vi kjørte bil fordi hun skulle gi hjemløse katter vann og mat.

Kommer du til slutte med blogg, nå når du ikke ligger på topplisten?

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å slutte pga det! Jeg blogger fordi det er gøy, kommer ikke til å slutte pga jeg ikke ligger på topplisten hele  tiden.

Hvorfor er ikke Sofie med deg til Bergen?

Hun kommer imorgen kveld, hun hadde litt greier å fikse før vi skulle reise så hun tok et seinere fly!

Har du planer om å reise mer i sommer?

Ja planen er å reise i slutten av Juli med Sofie, har ikke helt bestemt oss for hvor det blir.

Hva blir det beste med å komme hjem?

Det beste med å komme hjem blir å se familien og få sagt ordentlig farvel med hunden vår.

Flere spørsmål? Spør i vei, flyet er forsinket så jeg svarer på alt!

-Mario

 

 

9 kommentarer
    1. Hvordan føles det når kjæresten din ikke kan legge ut bilder av dere på instragram, da hun vil få mindre følgere å likes? Andre influensere legger jo ut bilder av kjærester osv??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg