Q & A

Hva vil du oppleve dette året?
Masse, det er så sykt mye jeg har lyst til å gjøre med livet mitt og ikke minst med karrieren min. Jeg har faktisk en del planer og ideer fremover og jeg tror det kommer til å bli ekstremt spennende. Det er bare å følge med.

Hva er det verste du har gjort mot noen med vilje?

Haha, det aner jeg ikke.. Jeg har jo sikkert gjort en del ting da jeg var liten, men ingenting jeg kommer på nå i farta.

Hvem liker du best fra kommende sesong av Ex on the beach?

Hmm, jeg aner faktisk ikke. Jeg syntes alle virker helt crazy på hver sin måte, men Andreas tipper jeg blir gøy å følge!

Hvor lenge tror du at du kommer til å drive med blogg?

Så lenge jeg kan egentlig. Jeg har ikke tenkt så veldig mye på det, men vil jo holde på så lenge det lar seg gjøre!

Hvem var hun du hadde sex med først som du angrer på?

Uff, det var faktisk en i Bergen, men vil ikke nevne navn er snart 6 år siden!

Hvem stoler du mest på i hele verden?

Jeg stoler egentlig ikke hundre prosent på noen, kun meg selv. Men om jeg må velge så blir det nok familien og Sofie!

Har du troen på kjærligheten?

Haha, hadde ikke det før, men har fått troen på kjærligheten nå ja.

Hvordan opplever du dagens tenåringer?

Veldig forskjellige. Noen er herlige, mens andre ikke er fullt så herlige – Som det alltid har vært. Det finnes alltid noen som kun er ute etter å plage andre og lage bråk!

Hva er din favorittsang at the moment? 

Neste sommer – TIX

Eller det nye albumet til Ed sheerean

Hva hadde du gjort om du hadde vunnet 5 millioner?

Da ville gitt litt til familien også kjøpt meg et hus!

Syntes du det er greit når folk spør om å ta bilde?

Ja, og det er veldig koselig.

Legger du til noen av følgerne dine på snap?

Jeg har faktisk gjort det, det skjer ikke ofte – men jeg er venn med noen av mine følgere på Snap og Instagram.

Hva syntes du om utlendinger?

Liker alle mennesker jeg. Hvis man tenker på at vi norske faktisk er utlendinger for folk i andre land er det egentlig så mye å tenke? Mennesker er mennnesker 😀

Hvis du kunne tatt vekk en dag fra uken, hvilken ville det vært?

Mandag uten tvil haha.

Vil du ha barn med Sofie en gang?

Jaa kanskje i fremtiden, men må hvert fall vente noen år!

Hvilken norsk blogger liker du best og minst?

Jeg aner faktisk ikke, leser ikke så mye blogg..

Hvilken norsk Youtuber liker du best og minst?

Jeg følger ikke så mye med på YouTube, men jeg syntes Agnete er veldig morsom! De jeg liker minst på YouTube er nok de kanalen som kun lager innhold der man mobber og snakker ned om andre. Det er så teit!

Hva syntes du om all kritikken du får?

Jeg syntes egentlig ikke at jeg får så alt for mye kritikk og hat. Så klart syntes jeg det er teit med folk som kun er ute etter å slenge stygge kommentarer, men jeg tar bare til meg det positive.

Hvor bor du?

Jeg bor 10 min utenfor Oslo!

Hvor høy er du?

Jeg er rundt 183cm

Hvilken kroppsdel på deg selv liker du best og minst?

Liker kanskje beina best , men liker magen minst.

Har du noen gang vært sammen med 2 stk på en gang?

Nei, det har jeg aldri.

Hvor ofte er du og brødrene dine sammen?

Ikke så veldig ofte, men prøver å være sammen når vi får mulighet. Vi snakker en del sammen på snap og meldinger osv da!

Har du planer om å flytte til Utlandet?

Jeg har ikke planer om det, men det hadde helt klart vært sykt deilig! Jeg har jo lyst til der.

Har du noen gang rømt hjemmefra?

Jeg har ikke rømt hjemmefra, men jeg har sneket meg ut gjennom vinduet på rommet mitt om natten haha.. Mamma fant det så klart ut og klikket!

Hvor mange land har du vært i?

Oj, det er mange. Jeg har faktisk vært veldig mange steder. Jeg har ikke telling, men har vært de fleste stedet i Europa, har vært i USA, og Mexico. Det å reise er bare det aller beste.

Har dere flere spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet 

Mario

7 kommentarer
    1. Kan du lage et litt detaljert innlegg om sykdommen(e) dine, når du fikk diagnosen, hvordan du reagerte osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg