Q & A

Er du fortsatt sammen med Sofie? 

Ja haha, skjønner virkelig ikke hvorfor jeg får dette spørsmålet så masse!

Top 3 merke klær?

Calvik klein, Polo og Jean Paul!

Brukte du selvmordsbrevet til Zainab for klikk?

Nei fikk utrolig mange spørsmål om det så jeg svarte! Zainab lå det ut på sin egen story for over en uke siden, hadde selvfølgelig aldri snakket om det visst ikke. Vi ble alle bekymret, jeg sendte hun melding på Facebook og Snapchat!

Hva syntes brødrene dine om at du var med på PH? 

De syntes det bare var kult! Brødrene mine støtter meg uansett hva.

Hvorfor har du ikke vært med Sofie på lenge? 

Sofie har vært hjemme i Mehamn! Så derfor jeg ikke har sett hun på en stund.

Når skal du se kampene på Norway cup?

Jeg skal se en kamp på søndag, er ikke helt sikker på når alle kampene hans er. Men kan legge ut på story når jeg vet!

Dine 5 beste venner etter PH?

Fredrik, Tea, Markus, TIX og Marthe.

Har du vært utro før?

Nei og kommer aldri til og være det heller.

Hva syntes du om det som skjedde på utøya? 

Helt forferdelig, blir alltid preget når jeg tenker tilbake på det. Er så utrolig viktig at alle tar vare på hverandre!

Har dere planlagt noe reise fremover?

Vi skal ut å reise igjen snart, er bare å se på bloggen så kommer det snart et innlegg om hvor.

Syntes du det er for tidlig å starte å drikke alkohol når man er 15 år?

Hold dere unna alkohol til dere er 18 er mitt tips!

Kan du ha meetup?

Vi får se i fremtiden! Visst dere ser meg er det bare å komme bort å si hei😊

Flere spørsmål?

-Mario

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg