Q & A!

Hvordan kom du inn i militæret med sykdommen?

Jeg fikk sykdommen etter jeg hadde kommet inn i militæret, så jeg bestemte meg for og ikke si noe til dem! Visste at de ville kaste meg ut da..

Hva syntes du om at Sofie reiste bort når du var på sykehuset?

Jeg er veldig vandt til å være alene på sykehuset, så det gjorde ingenting at hun reiste.

Hva er det ekleste du har spist?

Det ekleste jeg har spist må ha vært blekksprut. Det var før jeg visste at jeg var allergisk mot sjømat og skalldyr så det var ganske skummelt for fikk en veldig allergisk reaksjon..

Hvem lager maten i huset?

Jeg lager de enkle måltidene også lager Sofie de gode og kompliserte haha.

Hadde du sagt ja til skal vi danse?

Hadde ikke nølt, er kanskje ikke så flink å danse, men hadde sagt ja😊

Hva er drømmejobben din?

Drømmejobben min har alltid vært brannmann, men pga sykdommen min kan jeg ikke bli det lengre..

Hvilken sykdom har du?

Jeg har skrevet om den veldig mange ganger, men den heter Ulcerøs kolitt. Veldig rart at dette er det mest stilte spørsmålet haha🙃

Kunne du vært med på bloggerne?

Jepp, hadde bare vært gøy å vise dere hva jeg gjør og hvordan ting funker for meg. Så hadde sagt ja hadde jeg fått tilbud!

Syntes du at du tar deg selv høytidelig? 

Jeg er den personen som tar meg selv minst høytidelig. Jeg deler med dere akkurat slik som det er, er virkelig ikke redd for å dele med dere når jeg ikke er på mitt fineste og beste.

Hva syntes du om at noen sier du fortjener sykdommen din?

Jeg velger og ikke bruke energi og tid på folk som skal komme med slike kommentarer. Skjønner virkelig ikke poenget med å komme med slike kommentarer..

Hvem fra PH skal på Utopia?

Jeg, Sofie , Lea, Simen og kanskje Thea og Jamilla!

Beste tips til å få treningsmotivasjon?

Mitt beste tips er å sette deg et mål og trene på noe som du syntes er gøy! Er veldig viktig at trening er gøy , selv om det kan være tungt til tider.

Hvilken hårvoks bruker du?

Jeg bruker define men rødt lokk!

Hvilken linje gikk du på VGS?

Jeg gikk toppidrett fotball på metis i Bergen!

Når skal du spille din neste kamp for Røa?

Jeg har kamp idag, men får se hvor dårlig jeg er etter cellegiften!

Hvem er din beste kompis etter PH?

Min aller nærmeste etter PH er Fredrik! Kan snakke med han om alt og ingenting, setter stor pris på han😊

Mario

2 kommentarer
    1. Har samme sykdom som deg! Jeg oppdaget det når jeg var i militæret (2012) måtte fjerne hele tykktarmen i 2015 og få utlagt tarm! Har lagt inn igjen nå, så håper på det beste! Håper ikke du får utlagt tarm, helt forferdelig trasig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg